Urban MX

rejser

knatter knatter...igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Trehundra kubikare
Hittade en gammal diskett med bilder på från -99/-00 nått sånt.
Perfekt uppförstrappa på 25m kanske :D

Bifogat

• maribärshöpp.jpg
    maribärshöpp.jpg
    47.2 KB · Visningar: 812

crille_h

Medlem
Gick med
19 Oct 2006
Hoj
Aprilia RS250r
Hur gick den där landningen? Ser ut som du skulle landa i uppförsbacken, najs bild i övrigt!

rejser

knatter knatter...igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Trehundra kubikare
Töntar...bilden är tagen med gammal analog kompaktkamera, inscannad med billig scanner för 10år sen. Hur bra kvalitet blir det då tror ni?

Soetnows

Vem fan e Fsonn?
Gick med
15 Sep 2006
Hoj
Husaberg 650
Töntar...bilden är tagen med gammal analog kompaktkamera, inscannad med billig scanner för 10år sen. Hur bra kvalitet blir det då tror ni?

att moppen + föraren är såpass små i jämförelse mäe träd, lyktstolpar, vägen osv. har väl inte så mycke mä kvalité å göra? :tungan

rejser

knatter knatter...igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Trehundra kubikare
Nå, hur gick landningen då??

Bottna rätt rejält...jag landar nästan lite utanför bild till vänster.

att moppen + föraren är såpass små i jämförelse mäe träd, lyktstolpar, vägen osv. har väl inte så mycke mä kvalité å göra? :tungan

Har nog mer med dig att göra isåfall. Allt på bilden ser ut så i verkligheten oxå.

Last edited:

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
äh trams, jag tycker inte de ser fejk ut. mx på områden man inte "får" åka på är skoj ibland. De är en skum frihetskänsla det där, att se nått ställe man vill prova och bara göra det o skita i vad lagen säger. Diken e bra hopp.
Ser skoj ut!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag måste var blind för jag tycker inte det ser speciellt fejk ut. Jävligt svårt att sätta sig in i hur nära till träden etc hojen är med den vinkeln.

Jävligt skoj ser det ut att vara däremot, vad är det för hoj?

JHE

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2008
Hoj
Yamaha
ser fejkad ut när man öppnar den i ett fotoprogram och förstorar den..blir som en svart aura runt crossen...men det KAN ha att göra med skärpan på bilden att göra. Så no comments från min sida...men jag kan hålla med om proportionerna och att en gammal kamera skulle ha med den saken att göra är bara båg..en kamera fotar det den ser punkt slut!

ps.. "jag landar nästan lite utanför bild till vänster" den kommentaren var mest missvisande =) Ser ut som att du ska landa precis var vägen slutar och inte utanför bilden :fyllisar
OM du inte har en kamera med slutartid på en nanosekund och du körde i MINST TrEHundrA dvs.

Last edited:

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
ps.. "jag landar nästan lite utanför bild till vänster" den kommentaren var mest missvisande =) Ser ut som att du ska landa precis var vägen slutar och inte utanför bilden :fyllisar
OM du inte har en kamera med slutartid på en nanosekund och du körde i MINST TrEHundrA dvs.

Eh, va?
Hade han landat i uppförsbacken hade den här tråden aldrig funnits, rejser hade varit sopran i valfri orkester och bilden hade varit arkiverad hos polismyndigheten :p
Kollar man på backen/hopprampen (det lilla man ser) ser det ju onekligen ut som att han inte kan ha den höjd han har utan att fortfarande inte nått högsta punkten utan fortfarande är på uppgående kurs.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Coolt hopp.

I ngn Krysty D of dirt rulle gör de ett liknande hopp över vägen med sporthoj, ser bra jävla skevt ut.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy