Mattias skrev:Perfkt att dra släp med. Köp en sån.
zykl0n skrev:med hojmotor som varvar 14000rpm!!!!
Ja för fan, inga problem. Du måste dock tänka på att köpa ett stort släp (minst i storleksordningen 1500 kg maxvikt) till den eftersom du inte får in så mycket grejer i bilen. Ju större släp desto bättre.Swedie skrev:eh? kan man kanske sätta dit dragkrok o göra det eller?...
Bingo skrev:Ja för fan, inga problem. Du måste dock tänka på att köpa ett stort släp (minst i storleksordningen 1500 kg maxvikt) till den eftersom du inte får in så mycket grejer i bilen. Ju större släp desto bättre.
Sorry, kunde inte låta bliSwedie skrev:låter som ni dummar er...
Korrigerar: Perfekt & Sådan.... ahhh nu är jag glad igen.Mattias skrev:Perfkt att dra släp med. Köp en sån.
Bingo skrev:Ja för fan, inga problem. Du måste dock tänka på att köpa ett stort släp (minst i storleksordningen 1500 kg maxvikt) till den eftersom du inte får in så mycket grejer i bilen. Ju större släp desto bättre.
En Triumph?GSXR1100R skrev:Korrigerar: Perfekt & Sådan.... ahhh nu är jag glad igen.
Klart du ska köpa en koja, rena brudmagneten ju, se till att du har kompisar med verkstad och tålamod bara, Engelska bilar kräver lite mer *host* service än vanliga bilar
Mitt gamla lik som numera rullar i Fjollträsk, ohh vilken söt bil.
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|