Gearbox
Träffar apex med slumpmässig precision
För ett par dar sen var jag inne på forumet på jobbet lite snabbt. Minns inte vilken avdelning och definitivt inte vilken tråd men det jag läste har inte lämnat mig någon ro. Det handlade om dom första som var "inne och härjade" här på Sporthoj.com. Tror någon hade nick som "Rafflarn" eller nåt liknande, sen fanns det en snubbe som var hans kompis som var med i samma tråd. Det här verkade vara i Sporthoj.coms barndom. Och det är väl nu jag får be om ursäkt för att jag inte kanske skriver rätt fråga i rätt avdelning men jag vill gärna locka till mig Moderatorna "Swedie och Sporthoj", dom måste veta vilka jag menar. Vilka var dom och vad gjorde dom så speciella? Eller vet någon annan?
Skulle det finnas några allvarliga grammatiska fel i mitt inlägg så ber jag er beakta att jag just har varit utan nikotin i exakt 96 timmar. Det var ju en baggis, trodde aldrig jag skulle kunna dricka öl i 4 dygn.................................var är mitt snus
Skulle det finnas några allvarliga grammatiska fel i mitt inlägg så ber jag er beakta att jag just har varit utan nikotin i exakt 96 timmar. Det var ju en baggis, trodde aldrig jag skulle kunna dricka öl i 4 dygn.................................var är mitt snus