USA Thoren ninja no 1

SWEDEPUCK

24 öl i en låda, 24h på dygnet, Slumpen?
Gick med
30 Jul 2004
Ort
GBG
Hoj
R1-08
Hallo gott folk
annu en efter middag i poolen med en corona i ena handen och en bacardi lime i andre. trasan din unga vackra tos har du kopt suzukin? hultan min vackra kavaljer (lite gay) hur gar rettan? jonas mitt basta ligg kraschat an? du vagar inte for ja ska kora med dig hela sommarn fattar du.... ok.... sa ni har bokat mig till falkenberg? perfekt ja behover de sa javla bad. suger fett ja vet skratta garna at mig de e ok. christian horde att du har avanserat annu mer gott for dig du e nr1 va radd om dig bara. ni skulle gilla vegas man kunde vinna bilar och bagar pa en armad bandit. typ r1 och mustang. ja forsokte lange men tyvarr van inte ett skit. idag har ja varit pa en restaurang och druckit a yard of beer de e ett glas som e typ 1,5 meter. fan de hander sa javla mycke hela tiden sa ja glommer halften. kanske for ja har varit full konstant i over en vecka. har tagit bilder av allt sa ni far se sen. nu ska ja slanga mig i poolen. skorpan din gamla rav ta de lugnt nu och halsa flickan. jojo byt bage nuuuuu........ hors snart alskar och saknar er alla :fyllisar :arsele :tuttar
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
SWEDEPUCK skrev:
Hallo gott folk
annu en efter middag i poolen med en corona i ena handen och en bacardi lime i andre. trasan din unga vackra tos har du kopt suzukin? hultan min vackra kavaljer (lite gay) hur gar rettan? jonas mitt basta ligg kraschat an? du vagar inte for ja ska kora med dig hela sommarn fattar du.... ok.... sa ni har bokat mig till falkenberg? perfekt ja behover de sa javla bad. suger fett ja vet skratta garna at mig de e ok. christian horde att du har avanserat annu mer gott for dig du e nr1 va radd om dig bara. ni skulle gilla vegas man kunde vinna bilar och bagar pa en armad bandit. typ r1 och mustang. ja forsokte lange men tyvarr van inte ett skit. idag har ja varit pa en restaurang och druckit a yard of beer de e ett glas som e typ 1,5 meter. fan de hander sa javla mycke hela tiden sa ja glommer halften. kanske for ja har varit full konstant i over en vecka. har tagit bilder av allt sa ni far se sen. nu ska ja slanga mig i poolen. skorpan din gamla rav ta de lugnt nu och halsa flickan. jojo byt bage nuuuuu........ hors snart alskar och saknar er alla :fyllisar :arsele :tuttar


Du e´ la för härlig! Du saknas, angelica med! Se till att vinna en retta nu då i vegas :)

Min hoj går fint som fan, josan har inte ramlat, kräket är på gotland dock och festar, och i dag regnar det, men vi har haft ett par fina dagar, Och hannah hälsar :)


Skynda er hem! :hoppa
 

Skorpan

Guest
SWEDEPUCK skrev:
Hallo gott folk
annu en efter middag i poolen med en corona i ena handen och en bacardi lime i andre. trasan din unga vackra tos har du kopt suzukin? hultan min vackra kavaljer (lite gay) hur gar rettan? jonas mitt basta ligg kraschat an? du vagar inte for ja ska kora med dig hela sommarn fattar du.... ok.... sa ni har bokat mig till falkenberg? perfekt ja behover de sa javla bad. suger fett ja vet skratta garna at mig de e ok. christian horde att du har avanserat annu mer gott for dig du e nr1 va radd om dig bara. ni skulle gilla vegas man kunde vinna bilar och bagar pa en armad bandit. typ r1 och mustang. ja forsokte lange men tyvarr van inte ett skit. idag har ja varit pa en restaurang och druckit a yard of beer de e ett glas som e typ 1,5 meter. fan de hander sa javla mycke hela tiden sa ja glommer halften. kanske for ja har varit full konstant i over en vecka. har tagit bilder av allt sa ni far se sen. nu ska ja slanga mig i poolen. skorpan din gamla rav ta de lugnt nu och halsa flickan. jojo byt bage nuuuuu........ hors snart alskar och saknar er alla :fyllisar :arsele :tuttar
Din gottegris,hoppas du har det gött därborta,när kommer du hem??
Jag tar det ALLTID lugnt :D
Nu ska jag snart ut o hoja,är sviiiingött väder här idag och det kan inte du :squid :arsele :pannkyss ;)
Hälsa Angelika från oss bägge
 

SWEDEPUCK

24 öl i en låda, 24h på dygnet, Slumpen?
Gick med
30 Jul 2004
Ort
GBG
Hoj
R1-08
full som fan igen....

hej mina svenska vanner.
Idag har vi varit pa en JATTE marknad och druckit massa ol och kollat pa feta bilar typ viper. klockan ar 13.30. angelica ar pa bachlerette party och krokar a fixar naglarna a san skit. igar (tror jag) va ja pa en akta amerikansk stripp klubb (svensexa) hhooaaaaaa. nu ska ja lagga mig i jakuzzin eller poolen, har inte bestamt mig an. Vi kommer hem nasta sondag. langtar verkligen efter min bow nu faan ja borjar skaka a rysa nar ja tanker pa den. har inte sett regn sen vi lamna sverige, har bara haft 30 grader och sol. imorn ska vi pa brollop.
ja skriver snart igen. ha de bast...... :fyllisar
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Fan du har det gött du! Ser fram i mot en härlig helg med bowande och krök snart igen! :hoppa :)

Hälsa Angelica mannen!
Hannah saknar er med.
 

Snigel

juckar å snurrar å bär mig åt
Gick med
6 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
ZX10R
Man e ju bara lite avundsjuk usa låter riktigt gött vinna rettor på bandit dricka bacardi i poolen å bara va full jämt så ska man ha det :banana
Själv sticker jag iväg till turkiet i eftermiddag men hade man fått välja så hade usa gått före.
Ha det underbart :yoparty
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Va' fan.. har du tänkt att tömma det stora landet "over there" på sprit? :tungan

Nåja, ni verkar ju ha en kanonsemester, inte utan att man blir lite avundsjuk.

Kram till er båda! Ses snart igen!
 

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Majorna / Göteborg
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
Tjena mannen!
Så du fattade hur man gjorde för å starta en egen tråd? Antar att du fick rätt fett med hjälp din jävla datanörd... :tungan :finger :lol

Fan va fett att vi tjöta i telefon du å jag på fyllan vilket jag knappt kommer ihåg... :fyllisar

Kom hem nu dååå...

Måste säga, eller du får säga det för du e närmast, att jag saknar dig med min lilla Angie, du e inte glömd... :pannkyss
Hoppas ni har det bra! :hoppa

Vinn Rettan dååå! Kom hem nu börjar faktiskt sakna er på riktigt...

Å håll oss uppdaterade i tråden vad som händer där borta, å vad som hände på strippklubben! :slicka :hihi :7peta

Ha det så underbart, mina lärljungar!




:yoparty
 

SWEDEPUCK

24 öl i en låda, 24h på dygnet, Slumpen?
Gick med
30 Jul 2004
Ort
GBG
Hoj
R1-08
Dagen efter brollopet....

De va ett javla fint sago brollop. slappte en tar faktiskt trots att man ar hardast i landet. de e ratt sjukt men ja har inte varit bakfull en anda gang. antar att ja har en helvetisk baksmalla som vantar nar ja kommer hem och alkoholen sinar ur mina adror. ska sticka till tower records snart och kopa mc stunt filmer. for de regniga dagarna. de e 30 grader i dag igen.. svettas ihjal.
men men en pool och nagra groggar tar bort de jobbiga........ angelica halsar
sa gott. ja fixa traden helt sjalv faktiskt.. ha ha saknar er...... :tummenupp
 

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Majorna / Göteborg
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
SWEDEPUCK skrev:
De va ett javla fint sago brollop. slappte en tar faktiskt trots att man ar hardast i landet. de e ratt sjukt men ja har inte varit bakfull en anda gang. antar att ja har en helvetisk baksmalla som vantar nar ja kommer hem och alkoholen sinar ur mina adror. ska sticka till tower records snart och kopa mc stunt filmer. for de regniga dagarna. de e 30 grader i dag igen.. svettas ihjal.
men men en pool och nagra groggar tar bort de jobbiga........ angelica halsar
sa gott. ja fixa traden helt sjalv faktiskt.. ha ha saknar er...... :tummenupp



Ja bröllop e fint! Bara så du vet så har du missat hur många bakfyllor som helst här hemma, får nog ta igen det när du kommer hem... :tungan Köp massa tuffa grejer om du inte redan har gjort det... har du köpt nåt ball till bowen då?

Här hemma har det faktiskt varit grymt väder med, tror nog vi nästan haft 25 grader i skuggan nån dag...!

Nu e det sängdax, sov så gott mina turturduvor!

Godnatt å sov så gott! :arsele
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
SWEDEPUCK skrev:
jojo byt bage nuuuuu
löv ju boy too.
Hälsa Amerika från mig och dela ut mitt telefonnummer till brudarna med stora tuttar. :tuttar
Saknar dig och Angelica.
ps. Vilken typ av hojar, inga märken, rör sig mest på gatorna där?
 

SWEDEPUCK

24 öl i en låda, 24h på dygnet, Slumpen?
Gick med
30 Jul 2004
Ort
GBG
Hoj
R1-08
Hummer limmo....

Tja gott folk
Jojo min vackra springande riddare de e Rettor, gixxer och HD som ja har sett.
Antar att ninjorna ar for mycke "race" for vanliga gator har.
Igar akte vi en HUMMER LIMMO fattar ni hur sjukt!!!!!! i 3 timmar gled vi runt i L.A och drack skumpa, bars och whiskey. sa fruktansvart sjukt den va typ 15 meter lang. tv skarmar extremt ljud system och blinkande lampor den hade ALLT. Har tagit massa kort. igar kopte jag 5 mc stunt filmer sa vi for ta en kvall och korka upp a spana rulle. :fyllisar
grymt vader kalla ol och en fet pool sorry kan inte sitta vid datorn langre....
Alskar och saknar er fett :arsele :yoparty
foresten hittar inga titan puckar har men ja hitta maanga affarer i england som kranger dem for typ 350 spann. Ar vi ett gang sa blir ju frakten typ 0.
SKAL......
 

SWEDEPUCK

24 öl i en låda, 24h på dygnet, Slumpen?
Gick med
30 Jul 2004
Ort
GBG
Hoj
R1-08
Hemma igen

Då va man hemma i kylan igen..... :huvet
fest? :Bugar
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top