Ut å åka?

Henka81

Snigelräsern (våga vägra grus)
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kawasaki ZR 7 -99
Nån som e sugen på att ta en vända i lite lugnare tempo nån gång? Jag har fått för mig att det kan gå lite snabbt när folket härifrån träffas å åker runt.. jag skulle nog inte riktigt hänga med :tungan

Rullgruset gjorde mig till en fegis förra säsongen (första säsongen med en hoj yngre än mig själv).. har bucklor å repor som säger åt mig att ta det lilla lugna :rolleyes:

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Nån som e sugen på att ta en vända i lite lugnare tempo nån gång? Jag har fått för mig att det kan gå lite snabbt när folket härifrån träffas å åker runt.. jag skulle nog inte riktigt hänga med :tungan

Rullgruset gjorde mig till en fegis förra säsongen (första säsongen med en hoj yngre än mig själv).. har bucklor å repor som säger åt mig att ta det lilla lugna :rolleyes:

Åk ut till Rörken istället. 18.00 börjar det åkas där.

Henka81

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kawasaki ZR 7 -99
Japp, jag har sett det. Bra sugen är jag också, men idag är det studierna som gäller /-: Men det kommer la fler tillfällen! (-:

Henka81

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kawasaki ZR 7 -99
Ojsan, nu försvann det visst en massa inlägg här..

Det jag kommer ihåg är att det blir åkning på fredag någon gång efter 17:30.. kom gärna med förslag på tid som passar..

Kanske borde köra på 18:30-19:00 eller så, så att folk hinner hem å ta en matbit innan, tanka å grejer?

Sigvard

Helt enkelt underbar!
Gick med
17 May 2006
Hoj
KTM 660 SMC -06
Om inte vädret är allt för crappigt så är det möjligt att jag och Copse hakar på. Beror lite på vilken tid också. Måste ju som du skriver hinna hem från jobbet och så :)

Henka81

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kawasaki ZR 7 -99
SMHI har visst ändrat prognosen nu.. eventuellt nån regnskur på eftermiddagen, men sol och 9 grader till kvällen. Bara hålla tummarna för att det inte blir till det sämre om de ändrar sig igen.. :rolleyes:

Vilken tid passar för dig då, Sigges? Funkar 18:30 eller kanske 19:00? Jag e rätt flexibel.. så länge det inte dröjer till lördag kväll, för då e jag bokad ;)

Sigvard

Helt enkelt underbar!
Gick med
17 May 2006
Hoj
KTM 660 SMC -06
SMHI har visst ändrat prognosen nu.. eventuellt nån regnskur på eftermiddagen, men sol och 9 grader till kvällen. Bara hålla tummarna för att det inte blir till det sämre om de ändrar sig igen.. :rolleyes:

Vilken tid passar för dig då, Sigges? Funkar 18:30 eller kanske 19:00? Jag e rätt flexibel.. så länge det inte dröjer till lördag kväll, för då e jag bokad ;)

Svårt att säga exakt. Men ni får väl bestämma en tid så ska jag göra mitt bästa för att hinna. Men 19 passar väl mig bättre.
Fast häng inte upp er på mig, passar det er bättre att köra tidigare så gör det.

Henka81

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kawasaki ZR 7 -99
Vi säger 19 preliminärt då..

Hoppas tiden passar för Mr Moody och Devo81 (Om jag minns namnen rätt)?

Pumpen hittar väl alla till? Verkar vara standard, så det är väl en tradition som är dum att bryta (-:

copse

Guest
Lär ju ta en liten tur....

bara det inte blåser småspik som sagt

hanseno

Tänk efter före
Gick med
17 Feb 2007
Hoj
*Såld*
Ingen som kan tänka sig en sväng i morgon kväll (torsdag)? Är uppbokad fredag kväll, tyvärr :gnissla

Henka81

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kawasaki ZR 7 -99
Skulle gärna hängt med, men jag har ett PM att skriva, dessvärre.. kommer nog inte hinna med nå åka imorgon. Men om jag lyckas komma ifrån tidigt så kollar jag in å ser efter om det blir nått..

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
Ingen som kan tänka sig en sväng i morgon kväll (torsdag)? Är uppbokad fredag kväll, tyvärr :gnissla

Möjligt, vi kan väl avvakta vädret o höras av. Vilken tid hade du tänkt?

Last edited:

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
Vi säger 19 preliminärt då..

Hoppas tiden passar för Mr Moody och Devo81 (Om jag minns namnen rätt)?

Pumpen hittar väl alla till? Verkar vara standard, så det är väl en tradition som är dum att bryta (-:

ja vi får väl se hur vädret ser ut....

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
Kört för mig idag, jobbar kväll och helg...

Henka81

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kawasaki ZR 7 -99
Jag åker ner hur som helst om det inte regnar när jag tänkt sticka.. SMHI har ju behagat ändra prognosen hela tiden, och just nu varnar de faktiskt för skurar. :5sure

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
jo då än så länge så funkar det ju med vädret.....dock hänger det över skallen!!!

men jag åker oxå ner om det inte spöregnar förstås....

Sigvard

Helt enkelt underbar!
Gick med
17 May 2006
Hoj
KTM 660 SMC -06
Jag och Copse drar ner på stan om en stund. Vi lär vara vid pumpen runt 18.45 skulle jag tro.
Vi siktar på avfärd kl 19.00 så har alla som vill tid på sig att ta sig ner?

copse

Guest
Tack för en trevlig liten tur, vi får välja en varmare dag nästa gång!

Synd med gruset bara Henka81 =(

Apropå nästan slå över på bakhjulet och glömma bakbromsen

Var exakt det som hände på vägen hem, men jag lyckades i sista sekund peta på bromsfan och klarade mig! Haleluja!

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping