ut och åka lördag kväll västerås

martinhamberg

Raket forskare
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1 SP
v-ås ikväll

gsxrfredde skrev:
1476491 är det några som ska ut en sväng imorgon kväll (lördag) i västerås??

japp ska ut ikväll då jag inte varit ute på ett tag .(obs inte haft statlig semester)

Har jobbat så är man lite dåligt uppdaterad på var när hur folk träffas.

ska ut och gnida på den svarta R1 SP nu. Stroke my black sword.

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Lessen gubbs.. i kväll äre krogen som gäller... :fyllisar

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
Jodå, det blir nog en sväng framåt 21-tiden skulle jag tro. :yoparty

poZ

Lev livet innan livet lever dig...
Gick med
19 May 2005
Hoj
CBR 600fs fighter
martinhamberg skrev:
2140796 japp ska ut ikväll då jag inte varit ute på ett tag .(obs inte haft statlig semester)

Har jobbat så är man lite dåligt uppdaterad på var när hur folk träffas.

ska ut och gnida på den svarta R1 SP nu. Stroke my black sword.

Du är grym på att lyfta trådar :Bugar

2005-07-03, 20:48 var det sista inlägget.

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
poZ skrev:
2140898 Du är grym på att lyfta trådar :Bugar

:rofl

Det såg jag inte ens. :D
men skitsamma, jag ska åka i alla fall. :p

poZ

Lev livet innan livet lever dig...
Gick med
19 May 2005
Hoj
CBR 600fs fighter
SuperKnutte skrev:
2140903 :rofl

Det såg jag inte ens. :D
men skitsamma, jag ska åka i alla fall. :p
Tycker jag du gör helt rätt i :tummenupp

Last edited:

martinhamberg

Raket forskare
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1 SP
wheeeey bra gjort

poZ skrev:
2140898 Du är grym på att lyfta trådar :Bugar

hadde alldeles för mycket :tuttar i skallen monterade nya blås på hojen som bara va testade/utprovade i bänk. :yoparty tänkte jag alla :tuttar skulle sammlas snabbt det skulle bli en anstormning av sällan skådat slag snigel spår all over. inte en trosa torr. ja jag kan forsätta berätta vad som utspelade sig i mitt huve men det e ju inget av vad som hände..

Väl nere ni vet hur det är titta runt inge :tuttar alls :confused: fattade inte vad det va.. tänkte en ramsa om bitches and ho´s ... tänkte jag har ialf dig baby smekte henne på tanken.... ahha brudar fick jag se ........... men de såg absolut inte mig .... vaa faan va e de nu då ... tittar runt får en snabb tanke man luktar väl inte piss.... ähhhh de är nollor .... kollar över hojen lite inte för mycket flugor frampå lite distingt så där "living on the edge" hittade 2 stycken på insidan av kåp glaset :confused: :confused: va det va ena snabba rackare de försökte väl bromsa sig förbi i första böjen efter hacksta rakan.... scanna lite bakåt..... va vad är det där !!!!!!!!!!!
vänster bakblinkers hänger ser trött ut va faaaannnnn ...
Mitt expriment avgas som jag fick i england har spytt ut sin heta galla över hela skiten ser ut som sprängt lego.. ja ja det är ju bara pengar ..
så ser ni en svart R1 med orginal avgas och väldigt trött vänsterblinkers så vet ni historien...... :4skrika
ps claimade nya grejor bak plus beställde nytt system från affären i england de är trots allt sponsor. vad har man sponsorer till annars.

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
martinhamberg skrev:
2143609 hadde alldeles för mycket :tuttar i skallen monterade nya blås på hojen som bara va testade/utprovade i bänk. :yoparty tänkte jag alla :tuttar skulle sammlas snabbt det skulle bli en anstormning av sällan skådat slag snigel spår all over. inte en trosa torr. ja jag kan forsätta berätta vad som utspelade sig i mitt huve men det e ju inget av vad som hände..

Väl nere ni vet hur det är titta runt inge :tuttar alls :confused: fattade inte vad det va.. tänkte en ramsa om bitches and ho´s ... tänkte jag har ialf dig baby smekte henne på tanken.... ahha brudar fick jag se ........... men de såg absolut inte mig .... vaa faan va e de nu då ... tittar runt får en snabb tanke man luktar väl inte piss.... ähhhh de är nollor .... kollar över hojen lite inte för mycket flugor frampå lite distingt så där "living on the edge" hittade 2 stycken på insidan av kåp glaset :confused: :confused: va det va ena snabba rackare de försökte väl bromsa sig förbi i första böjen efter hacksta rakan.... scanna lite bakåt..... va vad är det där !!!!!!!!!!!
Mitt expriment avgas som jag fick i england har spytt ut sin heta galla över hela skiten ser ut som sprängt lego.. ja ja det är ju bara pengar ..
så ser ni en svart R1 med orginal avgas och väldigt trött vänsterblinkers så vet ni historien...... :4skrika
ps claimade nya grejor bak plus beställde nytt system från affären i england de är trots allt sponsor. vad har man sponsorer till annars.

:rofl

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
martinhamberg skrev:
2143609 hadde alldeles för mycket :tuttar i skallen monterade nya blås på hojen som bara va testade/utprovade i bänk. :yoparty tänkte jag alla :tuttar skulle sammlas snabbt det skulle bli en anstormning av sällan skådat slag snigel spår all over. inte en trosa torr. ja jag kan forsätta berätta vad som utspelade sig i mitt huve men det e ju inget av vad som hände..

Menar du sånt här spår? Fick syn på de nu när jag var ut å sprang kvälls rundan. :D

Bifogat

• Snigel spår.JPG
    Snigel spår.JPG
    82.5 KB · Visningar: 51
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO