Ut och köra idag (31/8)

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
Eftersom det snart blir mörkt och kallt ute så tänker iallafall jag ta till vara på en dag som denna. Är det några fler som vill ta en sväng någonstans ??

Samling någon gång lite senare på dagen kanske... ?

/Jonas

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Jo kanske, men det blir lååångt bort från stan :) Eller så kör jag lite gräsklippare... :va

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
RR_Jonas skrev:
ingen som skall ut idag :confused:

Hej RR_Jonas!

Tyvärr är inte min hoj körbar just nu, jag har beställt ett nytt batteri som jag hoppas få på fredag. Enligt väderleksrapporten de närmaste dagarna så ser det väldigt hoppfullt särskilt mot helgen!!!
Ett tips om förfrågningar om gemensamma färder på hoj, så skadar det inte att annonsera om detta dagen före man skall ut. Inte alla hinner/kan läsa inlägg på nätet under arbetstid. Är man ute minst 24 timmar innan hinner både de som läser inlägg på nätet från jobbet och de som gör detta hemmifrån och förhoppningsvis hänga på. Är man sent ute så kan det rent av vara bättre att bara köra ner till Pumpen och avvakta där ett tag så kommer det säkert en likasinnad som vi ut och ta en repa.

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Har vart ute å kört med skjuss (lugnt å fint alltså) hela kvällen men med din långa framförhållning så hann jag inte se den här tråden så jag kunde höra av mig... Ring å hör nästa gång du är sugen på sällskap och det är fint väder!

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...