precis, de som du redan har papper på är som det är, om du ska ha nya handledare så är det kurs som gäller för dem (men du slipper eftersom du redan har körkortstillstånd).DJM skrev:nej, men ska du ha nya handledare så måste dom nog göra den kursen. Inte säker med borde vara så?
-Rosen- skrev:precis, de som du redan har papper på är som det är, om du ska ha nya handledare så är det kurs som gäller för dem (men du slipper eftersom du redan har körkortstillstånd).
vadå, är det inte bara teori eller ska de kolla körning också?seyou skrev:Ska det bli den där jävla kursen på Mc också. Jag trodde det bara var till bil.
-Rosen- skrev:vadå, är det inte bara teori eller ska de kolla körning också?
lite kasst att körkortstillståndet inte varar så länge så man måste ta om, men man har ju kvar sina handledare till senare.
min farsa ska gå handledarkurs.. jag har för mig att jag måste gå på nåt liknande med honomseyou skrev:Det är väll någon teorikurs som man ska gå om man ska ha en ny handledare. Men jag trodde det bara va till bil.
Men vad menar du med körkortstillståndet?
NSR_MAN skrev:min farsa ska gå handledarkurs.. jag har för mig att jag måste gå på nåt liknande med honomkommer ej ihåg de kanske inte alls va så att jag måste gå med honom... jag är inte 110% säker på det
![]()
men lixom har de varit mycket krockar innan? :kocko alltså när folk har kört me farsan eller nåt sånt.... jag har inte hört något iallafallseyou skrev:Jo, det var det jag hörde. Man måste gå en kurs med sin handledare för att dom ska få ett handledarbevis.
Helt sjukt. Jag kan förstå det om tant hilda 93år ska bli enshandledare och åker bara till kyrkan ett kvarter bort på söndagarna, men dom flesta åker ju så pass mycket att dom vet hur man ska bete sig i trafiken.
NSR_MAN skrev:men lixom har de varit mycket krockar innan? :kocko alltså när folk har kört me farsan eller nåt sånt.... jag har inte hört något iallafall![]()
heheseyou skrev:Jag har inte heller hört nått. Det är väll bara för att nån ( läs vägverket, om det nu är dom som har det) ska ha mer pengar av oss.
måste man inte ta kursen före man får ut körkortstillståndet eller nån sån skit?seyou skrev:Det är väll någon teorikurs som man ska gå om man ska ha en ny handledare. Men jag trodde det bara va till bil.
Men vad menar du med körkortstillståndet?
NSR_MAN skrev:hehede e ju nästan samma sak som stockholms försöket eller vad de heter
fullkomligt idiotiskt!?!! :kocko
-Rosen- skrev:måste man inte ta kursen före man får ut körkortstillståndet eller nån sån skit?
seyou skrev:Och ja, Socialdemokrater, Vänsterpartister, Kommunister och Miljöpartister är det värtsa jag vet.
NSR_MAN skrev:![]()
hahah då e vi enade
![]()
jaaa eller hur :kocko vi betalar fan skatt på alltseyou skrev:![]()
Jag fattar inte hur dom kan ha svenska folkets förtroende. Det enda dom gör är att suga ur pengar till egen vinning. :kocko
NSR_MAN skrev:jaaa eller hur :kocko vi betalar fan skatt på alltde e sjukt
![]()
seyou skrev:Mmm
Nu blev det ganska mycket OT![]()
seyou skrev:Jo, det var det jag hörde. Man måste gå en kurs med sin handledare för att dom ska få ett handledarbevis.
Helt sjukt. Jag kan förstå det om tant hilda 93år ska bli enshandledare och åker bara till kyrkan ett kvarter bort på söndagarna, men dom flesta åker ju så pass mycket att dom vet hur man ska bete sig i trafiken.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |