Repris?
Han var överallt på vägen. Jag fick väja flera gånger innan jag krockade med honom.
I ett försök att döda en fluga körde jag in i en telefonstolpe.
Jag hade kört bil i 40 år när jag plötsligt somnade bakom ratten.
För att undvika att köra på bilens stötfångare körde jag på fotgängaren.
En osynlig bil kom från ingenstans, träffade min bil för att sen försvinna.
Jag var helt säker på att gamlingen inte skulle hinna över vägen då jag körde på honom.
Jag tutade, men bilhornet gick inte, för det var stulet.
Olyckshändelsen orsakades av att vägen krökte.
Jag kolliderade med en stillastående lastbil som kom från andra hållet.
Min bil var helt lagligt parkerad då den backade in i den andra bilen.
Jag stannade vid övergångsstället då motparten körde mig i stjärten utan min tillåtelse.
Det fanns en mängd åskådare, men inga vittnen.
Min fru har stortvätt på tisdagarna och när jag återvände hem på kvällen fick jag vindrutan och två tänder utslagna.
Jag vet inte vems felet var att vi båda fumlade, tvekade och kolliderade.
Motparten försökte hinna före. Det gick inte.
Min bil rullade när den stod still.
Fotgängaren sprang hit och dit över vägen, så jag körde på honom.
Ett hjul åkte i diket, min fot hoppade från fotbromsen till gaspedalen, for ut över vägen till andra sidan och hamnade mot en trädstam.
Jag somnade vid ratten och vaknade på sjukhuset.
Den indirekta orsaken till olyckan var en liten man i en liten bil med stor käft.
Min bil stod stilla när jag rullade in i häcken.
Polisen försökte hejda mig. När jag inte såg det körde jag på polisbilen.
Då min fru backade ur garaget stötte hon mot porten, körde på vår sons cykel, körde in på gräsmattan och rev upp rosorna. Sedan miste hon herraväldet över bilen.
Jag träffades av en annan idiot som jag inte kände.
När jag kom ut var bilen försvunnen och jag visste att jag inte hade tagit den.
Jag såg en dam gå över gatan, men missförstod hennes avsikter.
Jag har aldrig krockat förr, ändå är det min fru som brukar köra.
Jag trampade på bromsen, men eftersom jag inte fick någon broms så var det nog kopplingen.
Om den andra bilen inte hade kommit hade olyckan aldrig hänt.
Vi menar att renägarna är ansvariga till denna olycka då det inte var skyltat. Och vad gör renen nere i tätorten? Den borde ha varit uppe på fjället där den hör hemma.
Trots att många bilar kört av vägen i halkan så slog det mig inte att det var halt.
Jag körde min lastbil över Västerbron och skadade den kvinnliga mopedisten med en utstående lem.
Bärgningsbilschauffören blev mycket upprörd när jag körde på hans fot. Hade jag vetat att hans fötter stack ut hade jag inte kört så nära.
Det var en snöhög som skymde sikten, så jag backade lite för långt ut i vägen för att se om det var klart (och det var det inte).
Jag körde på en lyktstolpe som jag inte blivit varse, eftersom den skymdes av några karlar.
Det var mörkt och olyckligtvis krökte vägen så att en lykta som befann sig på andra sidan av densamma, kom att stå i rät linje med sin lycktrad-, och vad var då mer naturligt än att jag körde i diket.
Han var överallt på vägen. Jag fick väja flera gånger innan jag krockade med honom.
I ett försök att döda en fluga körde jag in i en telefonstolpe.
Jag hade kört bil i 40 år när jag plötsligt somnade bakom ratten.
För att undvika att köra på bilens stötfångare körde jag på fotgängaren.
En osynlig bil kom från ingenstans, träffade min bil för att sen försvinna.
Jag var helt säker på att gamlingen inte skulle hinna över vägen då jag körde på honom.
Jag tutade, men bilhornet gick inte, för det var stulet.
Olyckshändelsen orsakades av att vägen krökte.
Jag kolliderade med en stillastående lastbil som kom från andra hållet.
Min bil var helt lagligt parkerad då den backade in i den andra bilen.
Jag stannade vid övergångsstället då motparten körde mig i stjärten utan min tillåtelse.
Det fanns en mängd åskådare, men inga vittnen.
Min fru har stortvätt på tisdagarna och när jag återvände hem på kvällen fick jag vindrutan och två tänder utslagna.
Jag vet inte vems felet var att vi båda fumlade, tvekade och kolliderade.
Motparten försökte hinna före. Det gick inte.
Min bil rullade när den stod still.
Fotgängaren sprang hit och dit över vägen, så jag körde på honom.
Ett hjul åkte i diket, min fot hoppade från fotbromsen till gaspedalen, for ut över vägen till andra sidan och hamnade mot en trädstam.
Jag somnade vid ratten och vaknade på sjukhuset.
Den indirekta orsaken till olyckan var en liten man i en liten bil med stor käft.
Min bil stod stilla när jag rullade in i häcken.
Polisen försökte hejda mig. När jag inte såg det körde jag på polisbilen.
Då min fru backade ur garaget stötte hon mot porten, körde på vår sons cykel, körde in på gräsmattan och rev upp rosorna. Sedan miste hon herraväldet över bilen.
Jag träffades av en annan idiot som jag inte kände.
När jag kom ut var bilen försvunnen och jag visste att jag inte hade tagit den.
Jag såg en dam gå över gatan, men missförstod hennes avsikter.
Jag har aldrig krockat förr, ändå är det min fru som brukar köra.
Jag trampade på bromsen, men eftersom jag inte fick någon broms så var det nog kopplingen.
Om den andra bilen inte hade kommit hade olyckan aldrig hänt.
Vi menar att renägarna är ansvariga till denna olycka då det inte var skyltat. Och vad gör renen nere i tätorten? Den borde ha varit uppe på fjället där den hör hemma.
Trots att många bilar kört av vägen i halkan så slog det mig inte att det var halt.
Jag körde min lastbil över Västerbron och skadade den kvinnliga mopedisten med en utstående lem.
Bärgningsbilschauffören blev mycket upprörd när jag körde på hans fot. Hade jag vetat att hans fötter stack ut hade jag inte kört så nära.
Det var en snöhög som skymde sikten, så jag backade lite för långt ut i vägen för att se om det var klart (och det var det inte).
Jag körde på en lyktstolpe som jag inte blivit varse, eftersom den skymdes av några karlar.
Det var mörkt och olyckligtvis krökte vägen så att en lykta som befann sig på andra sidan av densamma, kom att stå i rät linje med sin lycktrad-, och vad var då mer naturligt än att jag körde i diket.