Utlottning: Tankskydd (R1 o Monster)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Hittade två tankskydd jag inte direkt har någon nytta av. Så jag tänkte lotta ut dom. De är oanvända och i sin förpackning de kom i.

För att vinna dom, skriv vilken hoj du har (R1 eller Monster) endast. Sen gör jag en lottning mellan namnen så får vi se vem som vinner.

Vinnaren ska inte göra som förra vinnaren av Sliponet (han tog det, och hörde aldrig av sig med bild på hur det såg ut på hojen = dumt då det var del av att vinna priset att man tog en bild med sliponet på hojen. Man blir ju inte så sugen längre att ge ut gratis saker när sånt händer.).

Här är en bild på tankskydden så ni vet vad ni får. Vinnaren får ett PM och måste svara inom 24 timmar, annars lottar jag på nytt och nån annan får chansen att få ett tankskydd.

lotteritankskydd.jpg


Lycka till.
 

Hygge

Smurf
Gick med
5 Oct 2004
Ort
Gingri
Hoj
Lifan LF125-T6
Tjena!

Ypperlig idé detta!

Monster 900-97 vill gärna ha ett tankskydd till den!!

/ Hygge
 

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Luleå
Hoj
Sååld
R1 vill ha massor då jag saknar, Mattsvart lack gillar inte knappar :Bugar
 

Larzon

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Stockholm
Hoj
RD 500,2st RD350,SV 650,RG 500 motor+RS 250,Aprilia RSV 1000 Factory
R1-01..den skulle passa bra
 

speed

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
R1
tankskydd

R1-00 vill ha!

Swedie skrev:
Hittade två tankskydd jag inte direkt har någon nytta av. Så jag tänkte lotta ut dom. De är oanvända och i sin förpackning de kom i.

För att vinna dom, skriv vilken hoj du har (R1 eller Monster) endast. Sen gör jag en lottning mellan namnen så får vi se vem som vinner.

Vinnaren ska inte göra som förra vinnaren av Sliponet (han tog det, och hörde aldrig av sig med bild på hur det såg ut på hojen = dumt då det var del av att vinna priset att man tog en bild med sliponet på hojen. Man blir ju inte så sugen längre att ge ut gratis saker när sånt händer.).

Här är en bild på tankskydden så ni vet vad ni får. Vinnaren får ett PM och måste svara inom 24 timmar, annars lottar jag på nytt och nån annan får chansen att få ett tankskydd.

lotteritankskydd.jpg


Lycka till.
 

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Den där monsterdekalen är väl den jag haft hemma hos mig när jag fick fel. Ville bara meddela att det inte är samma röda som ducceröd.
 

kawa69

Jobbar
Gick med
7 Mar 2003
Ort
hemma
Hoj
mc
tankskydd

Har en Bla R1a-00.

Sitter i Indien och jobbar sa ni far ursackta stavningen.


(Om jag vinner ar det inte sakert att jag hinner att svara pa 24h).
 

Snake

Nu på fyra hjul och 1/4 av effekten...
Gick med
1 Nov 2003
Ort
Nödinge
Hoj
vw-buss tilldenna sommar...
Swedie skrev:
Hittade två tankskydd jag inte direkt har någon nytta av. Så jag tänkte lotta ut dom. De är oanvända och i sin förpackning de kom i.

För att vinna dom, skriv vilken hoj du har (R1 eller Monster) endast. Sen gör jag en lottning mellan namnen så får vi se vem som vinner.

Vinnaren ska inte göra som förra vinnaren av Sliponet (han tog det, och hörde aldrig av sig med bild på hur det såg ut på hojen = dumt då det var del av att vinna priset att man tog en bild med sliponet på hojen. Man blir ju inte så sugen längre att ge ut gratis saker när sånt händer.).

Här är en bild på tankskydden så ni vet vad ni får. Vinnaren får ett PM och måste svara inom 24 timmar, annars lottar jag på nytt och nån annan får chansen att få ett tankskydd.

lotteritankskydd.jpg


Lycka till.


Jomen en tankskydd till min R1-00 hade ju varit perfekt... :banana
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top