Tack MissTriple !
Annars verkar det vara lite ont om riktiga mc-vägar i h-land verkar det som.
Växbovägen i all ära, men den är ju ganska kort.
Har du provat Bollnäs-Annefors?? Den är riktigt riktigt rolig, kuperad och kurvig med fin beläggning. Rekommenderas varmt!!
Näe, men jag har hört talas om den. Så den finns på min lista "att köra"
Sedan finns förståss vägen mellan Sandviken och Sibo. Nå, vissa delar av den är ju smått tråkig, men där nånstans mitt i är den riktigt riktigt rolig !
Tack MissTriple !
Då skall jag ta och testa den vägen nästa gång man är i krokarna.
Annars verkar det vara lite ont om riktiga mc-vägar i h-land verkar det som.
Klassikern kalvstigen åkte jag i somras, och den behöver verkligen ny beläggning.
Växbovägen i all ära, men den är ju ganska kort. Tycker bäst om milen mellan flästa-växbo.
Vägen mellan Bjuråker och Hudiksvall "mellan Dellensjöarna" är också rolig. Kurvig och otroligt fin utsikt. De har hållt på att laga den vet jag, så jag vet inte vilket skick den är i.
Sen håller de på att laga vägen via Iste-Nianfors, och den är skitkul. Med ny asfalt kommer den säkert att bli en favorit nästa sommar.
Yep... den bygger dom om IGEN. Man får väl hoppas dom gör det rätt och riktigt denna gång. Verkar som dom rätat ut några av dom kurvigaste delarna också. Förhoppningsvis är "charmen" kvar. Ny slityta på den vägen kommer att bli riktigt riktigt bra. Sträckan Näcksjö-Njutånger är riktigt trevlig.
Dock kommer den nya E4'an förbi iggesund att knäcka idyllen lite med två rondeller.
ok, dellensjöarna. Den skall jag testa. Tack för tipset !
/H
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |