Biker Bitch
This Bitch Bites!
- Gick med
- 15 Feb 2008
- Hoj
- Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Trodde man hade lagt ner den här diskussionen efter vad stackars stockholmarna i Sverige fick va med om, men nej inte. Är skåning och kan inte låta bli att tänker att ska danskarna införa, så åker vi på det, vilket innebär resten av Sverige också!
Hörde t.o.m på nyheterna att man skulle införa obligatoriska GPS i varje personbil i Danmark, så man kunde hålla reda på exakt vilka sträckor som körts och att man utefter det ska få betala skatt. Inte ens utländska resenärer ska få slippa.
Läs mer i artikeln Vägavgifter införs i Danmark.
Jaja, jag kan tycka det är bra att man betalar skatt utefter hur mycket man kör.
Men funderar skarpt på att skita i bilen och bara köra hoj!!
Argumentera mig, vad tycker ni, bra eller dåligt? Tror ni vi svenskar kommer bli tvingade?
Hörde t.o.m på nyheterna att man skulle införa obligatoriska GPS i varje personbil i Danmark, så man kunde hålla reda på exakt vilka sträckor som körts och att man utefter det ska få betala skatt. Inte ens utländska resenärer ska få slippa.
Läs mer i artikeln Vägavgifter införs i Danmark.
Jaja, jag kan tycka det är bra att man betalar skatt utefter hur mycket man kör.
Men funderar skarpt på att skita i bilen och bara köra hoj!!
Argumentera mig, vad tycker ni, bra eller dåligt? Tror ni vi svenskar kommer bli tvingade?