Klarade uppkörningen idag så nu blir det kolla efter hoj på allvar...
Skall helt klart köpa en begangnad och läst lite och tycker KTM 690 verkar vara nått för mig. Vill kunna ta någon längre resa, samt pendla till jobbet (3.5 mil enkel) samtidigt som det inte är fel att ta den till en bana? Går man ner till en mindre modell är väl inte längre streckor inte att rekomendera?
Även läst att det är längre mellan service på 690 än 660? Skilljer ju inte allt för mycket i pris mellan dessa. Kör även motocross så räcker bra att tok serva en maskin.
Sen vad är skillnaden på de olika betäckningarna Duke, Prestige, SMC finns det fler?
Andra tips på hojar?
Samt vad bör man satsa på för ställ? Läst att vissa kör med lösa skydd under skinnställ. Har ju rätt bra grejor från cross åkningen. Skydsväst och allt annat.
Mvh: Oskar
Skall helt klart köpa en begangnad och läst lite och tycker KTM 690 verkar vara nått för mig. Vill kunna ta någon längre resa, samt pendla till jobbet (3.5 mil enkel) samtidigt som det inte är fel att ta den till en bana? Går man ner till en mindre modell är väl inte längre streckor inte att rekomendera?
Även läst att det är längre mellan service på 690 än 660? Skilljer ju inte allt för mycket i pris mellan dessa. Kör även motocross så räcker bra att tok serva en maskin.
Sen vad är skillnaden på de olika betäckningarna Duke, Prestige, SMC finns det fler?
Andra tips på hojar?
Samt vad bör man satsa på för ställ? Läst att vissa kör med lösa skydd under skinnställ. Har ju rätt bra grejor från cross åkningen. Skydsväst och allt annat.
Mvh: Oskar