Välkomna till SH-Sundsvall

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det som går att stunta på!
Abloy skrev:
Nu har vi fått en egen forumdel på SH :tummenupp
Vi har den bara på prov så visa intresse, blir det inget drag på våran forumdel så tar Swedie bort den.

Superbra jobbat Abloy!!! Sundsvall äger!!! :bow

annsan_r1

Guest
Abloy skrev:
Vi har den bara på prov så visa intresse, blir det inget drag på våran forumdel så tar Swedie bort den.
SUNDSVALL!!!!!!! FY FAAN VA BRA VI ÄR!!!!!!! :tuttar

BornForTheRoad

Kör så det ryker..........
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Katana 1168 och minimoto
Abloy skrev:

Bra jobbat mister... NU BLIR DET DRAG!!!!!!!!!!! :tummenupp

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
BornForTheRoad skrev:
Bra jobbat mister... NU BLIR DET DRAG!!!!!!!!!!! :tummenupp

Hell Yeah :yoparty

Var ute en sväng ikväll och på stan var det inget ös, bara raggarbilar och annat krap.

164 på rullen (bagarn) hade dock posör parkerat efter köpmangatan och sedan gömt sig :va Sen såg jag Tomasol glida förbi, blev lite överskad av det lugna tempot med tanke på hur han plågade gammel yamahan på banan i Måndags :yoparty

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
o jag var på vängåvan men inte kom du förbi o sa hej utan du svängde höger ner mot oskar...........

Abloy skrev:

Var ute en sväng ikväll och på stan var det inget ös, bara raggarbilar och annat krap.

164 på rullen (bagarn) hade dock posör parkerat efter köpmangatan och sedan gömt sig :va Sen såg jag Tomasol glida förbi, blev lite överskad av det lugna tempot med tanke på hur han plågade gammel yamahan på banan i Måndags :yoparty

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Holger skrev:
o jag var på vängåvan men inte kom du förbi o sa hej utan du svängde höger ner mot oskar...........

Jasså var de du som stod där? Tyckte väl att det såg ut som en polka retta med förare som posade mitt på parkeringen. Du skulle ha vinkat som en idiot så kanske till och med jag hade förtått bättre än att bara åkt förbi.

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
japp d var jag men i jeans o svart jacka därför lite olik mig,var ute o glänsde med min nya bakdel.....

Abloy skrev:
Jasså var de du som stod där? Tyckte väl att det såg ut som en polka retta med förare som posade mitt på parkeringen. Du skulle ha vinkat som en idiot så kanske till och med jag hade förtått bättre än att bara åkt förbi.

Bifogat

• Bild 003.jpg
    Bild 003.jpg
    36.9 KB · Visningar: 93

Ninjagirl

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
*SÅLD* Letar ny Ninja
Sundsvall

Kul att vi fått en forumdel!!! Idag ska det ut och åkas minsann, fått fixat punka och bytt batteri så ÄNTLIGEN!!! Förmodligen kan jag hänga med på onsdagsåkningen oxå (beror lite på jobbet) :tungan Ha en bra helg alla därute vi kanske ses!! :tuttar / Ninjagirl

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Hoj
Sxv 550 -07
Abloy skrev:

Sen såg jag Tomasol glida förbi, blev lite överskad av det lugna tempot med tanke på hur han plågade gammel yamahan på banan i Måndags :yoparty

Ja jag kör lungt nu för tiden eller jag kör safe så att säga vill ha marginalerna på min sida,har åkt hoj sen -96 nu och sett en hel del i trafiken det är lätt att det händer nåt då inte bilisterna har stenkoll. sen har man väl blivit gammal och förståndig (feg:) fast det är ju klart att man får hjärnsläpp ibland :kocko för det är ju kul när det går undan.....

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Holger skrev:
japp d var jag men i jeans o svart jacka därför lite olik mig,var ute o glänsde med min nya bakdel.....

Holger nu är de bara en miniskylt som saknas :hihi jag beställde en på dekaltrim.nu 150kr och den är 122x96 :tummenupp

164 på rullen

Fast kanske ändå inte ?? ;-)
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Gixxer 03 / Trimmad snöslunga

164 på rullen (bagarn) hade dock posör parkerat efter köpmangatan och sedan gömt sig :va Sen såg jag Tomasol glida förbi, blev lite överskad av det lugna tempot med tanke på hur han plågade gammel yamahan på banan i Måndags :yoparty[/QUOTE]

Fruktansvärt bra med en alldeles egen liten del för oss , törs jag säga sundsvallsbor ( Timråborna brukar bli sur då ) :tungan
Sedan Abloy posör åker jag aldrig, det bara faller sig naturligt för mig å min Gixxer :arsele

Är det denna tråd som gäller från och med nu ??

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
p.grip skrev:
Jag var som ni kanske såg där och frös ända in i benmärgen!

Det gick ju bra på lördagen när solen kikade fram mellan skurarna. Men på söndagen var det en orgie i att frysa som fan och skallra tänder!! Men gubbarna rejsade ändå! :yoparty

Själv ville jag mest självdö! ;)

Nästa gång får det gärna vara fetvarmt för en gångs skull!!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år