CFr - Du måste ha ett sjuuuuuukt tålamod som orkar snöra på dig dom dära stövlarna! Värsta jag varit med om!
SÅ nu har jag hunnit prova både Supertech R och Vortice och min fråga är....
CFr - Du måste ha ett sjuuuuuukt tålamod som orkar snöra på dig dom dära stövlarna! Värsta jag varit med om!
Nä får bli ett par Supertech R tror jag. satt riktigt bra både fram och bak på foten! Snygga och sköna!
Äh, inte värre än att spänna fast ett par avancerade slalompjäxor - går fort när man övat in tekniken ;-)
Provade själv ett antal olika stövlar och lyckades inte hitta några som jag fick att sitta så bra som dessa. Låter det vara osagt om mängden spännen hade något med passformen att göra eller inte...
Men tycker man att det blir för krångligt skall man nog välja en annan stövel. Hjälper ju inte att köpa väldigt avancerad skyddsutrustning om man sen drar sig för att använda den.
Jo juste.. de är så otroligt enkla att sätta på sig! och snabba!.. Och de skönaste, men ändå med bäst skydd!.. Man kan gå runt utan problem med de en hel dag..Supertech R alla dagar i veckan!
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!