Vännerlista

Kristina

Guest
Varför inte göra vännerlistan klickbar så att man enkelt och snabbt kan komma till sina kompisars sidor?
Vännerlistan borde också göras synlig för andra om man vill det. Då är det lättare att hitta gemensamma vänner.
Sökfunktionen i all ära, men vet man inte vad vänner/bekanta har för nick på sajten är det lite krångligt att hitta dem man söker.

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Håller som sagt med om det, få lite funktion med kompislistan. Tror någon skrev om det tidigare. Angående göra den synlig = nja, helst inte.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
"problemet" med denna funktion är att den är relativt invecklad och inte så att modifiera. Och så snart en ny version av vbulletin (forumets grundkod) släpps så kommer troligen min ändring försvinna för att göras om från grunden igen.

Men ska definitivt kika på det. Det var ett tag sedan nu o det kanske har ändrats till stabilare / bättre kod nu.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Nu har jag ordnat upp en ny knapp på menyn längst upp dit ni tas för att se er kompislista som ni ändrar under er profil.

Hoppas detta är vad ni ville ha. :)

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
Nu har jag ordnat upp en ny knapp på menyn längst upp dit ni tas för att se er kompislista som ni ändrar under er profil.

Verkligen kanon... men för mej funkar inte knappen på linux-burken. Kör jag IE på en Windows funkar det. Anteckningar fönstret funkar att öppna även på linux om det kan vara till någon hjälp!

Strongt jobbat! :tummenupp :yoparty

Solid snake

Guest

Innan kunde man se vem som hade lagt till en som vän också, kan du inte fixa det för det kan ju vara kul att veta vem som tror att de är polare med en. :hihi

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Innan kunde man se vem som hade lagt till en som vän också, kan du inte fixa det för det kan ju vara kul att veta vem som tror att de är polare med en. :hihi
Sorry, minns inte den där funktionen o om den är borta just nu så tror jag den är borta helt enkelt. Hmm

Solid snake

Guest
Sorry, minns inte den där funktionen o om den är borta just nu så tror jag den är borta helt enkelt. Hmm
Låg där man kollar sina vänner i profilen så att säga, en länk under alla man hade som polare.

Fast länken var död rätt länge, tror inte det funkade på 1 år minst.

Men den fungerade ju innan det såklart.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Det jag saknar (som jag trodde det var till för när jag senast igår la till några) är att kunna använda listan som underlag för att enkelt kunna skicka PM till de som känns aktuella bara genom att skriva ett PM, och sen klicka i de som ska adresseras. Lite som en kontaktlista bara.

Annars fattar jag inte riktigt syftet med den.

Att kunna göra det vore kanon om man t.ex vill dra ihop ett gäng för att åka eller så, bara skriva en rad, och klicka i de man vill ha med :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Det jag saknar (som jag trodde det var till för när jag senast igår la till några) är att kunna använda listan som underlag för att enkelt kunna skicka PM till de som känns aktuella bara genom att skriva ett PM, och sen klicka i de som ska adresseras. Lite som en kontaktlista bara.

Annars fattar jag inte riktigt syftet med den.

Att kunna göra det vore kanon om man t.ex vill dra ihop ett gäng för att åka eller så, bara skriva en rad, och klicka i de man vill ha med :tummenupp
Du kan göra sådär fast omvänt genom att du först väljer vilka du vill skicka till i popuprutan sedan klicka på "Skicka PM" och skriva din text.

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
Nu funkar vännerlistan i linux oxo... ändrat någe? Kanoners hur som helst!

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO