Väntlista

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Ok, nu är jag en av alla de unika varelser som står på väntelista till SSEMSE. Jag undrar bara om dett är en "permanent" väntelista eller om jag ska behöva gå upp mitt i natten nästa januari också?:trött
(Med tanke på hur stor uppoffring det är för mig så borde jag premieras med ett medlemsskap!)

Det står iofs att man ska hålla lite koll, speciellt vid månadsskiften, men det verkar för mig lite udda då man löser årsmedlemsskap. Eller finns det ett system med att sälja tillbaka medlemsskap under året och vad skulle någon i så fall tjäna på det? :va

X FUERA

X FUERA DESDE DENTRO
Gick med
10 Jan 2007
Hoj
KTM EXC 450 -09, Suzuki RM, Fiddy Ten7
Ok, nu är jag en av alla de unika varelser som står på väntelista till SSEMSE. Jag undrar bara om dett är en "permanent" väntelista eller om jag ska behöva gå upp mitt i natten nästa januari också?:trött
(Med tanke på hur stor uppoffring det är för mig så borde jag premieras med ett medlemsskap!)

Det står iofs att man ska hålla lite koll, speciellt vid månadsskiften, men det verkar för mig lite udda då man löser årsmedlemsskap. Eller finns det ett system med att sälja tillbaka medlemsskap under året och vad skulle någon i så fall tjäna på det? :va

Vi som inte kom med denna gången kan nog glömma medlemskap detta året!
Några kanske kommer med som reserver, men troligtvis så blir det att försöka nästa år igen:huvet

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Vi som inte kom med denna gången kan nog glömma medlemskap detta året!
Några kanske kommer med som reserver, men troligtvis så blir det att försöka nästa år igen:huvet
Jag har redan givit upp året:(
Frågan är om SSEMSE om ett år tänker ta in folk utifrån gällande väntlista eller om det blir ett nytt lotteri då...

Kurvmakaren

en helt vanlig medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
YZF R6 -00
Jag har redan givit upp året:(
Frågan är om SSEMSE om ett år tänker ta in folk utifrån gällande väntlista eller om det blir ett nytt lotteri då...

Som svar på din fråga kan jag nämna att denna listan är bestående. man behöver således ej sitta uppe nästa årsskifte för att anmäla sitt intresse för medlemskap.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Som svar på din fråga kan jag nämna att denna listan är bestående. man behöver således ej sitta uppe nästa årsskifte för att anmäla sitt intresse för medlemskap.
Men varför? Vill vi verkligen ha medlemmar som inte har tur? Jag tycker vi bannar alla som har otur :D

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Apapap... vad kallar du de otursnissar som glömmer montera distanser och äter sving medelst fälg? :D
Äh, jag kallar dem för typ... Liksom äh...

Äh, skit på dig:arsele

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Apapap... vad kallar du de otursnissar som glömmer montera distanser och äter sving medelst fälg? :D
Man kallar oss... ehhhhh.... genialiska? :va
Jag gjorde det bara för att lätta hojen lite, man behöver inte allt det där extra materialet i svingen egentligen alltså.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Man kallar oss... ehhhhh.... genialiska? :va
Jag gjorde det bara för att lätta hojen lite, man behöver inte allt det där extra materialet i svingen egentligen alltså.
Det är faktiskt sant. Ångrar att jag köpte en ny sving :gråta

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Men varför? Vill vi verkligen ha medlemmar som inte har tur? Jag tycker vi bannar alla som har otur :D

Då kan du glömma att jag riktar min glugg mot dig o din USA-vänliga hoj! :mad:

*muttrar* sitta uppe kvart-över-armbågen- så-tidigt-olikförbannat-inte-få-plats!!

Ja e arg! :mad:

.....eller inte! :D Hade bara förbannat J*******VLA OTUR!!
8/1 = 83:dje plats
Nu: 36:e....går snabbt framåt. :D

Ducati Girl

We are All Aliens... BOTT#6, REC#127
Gick med
28 Dec 2004
Hoj
Ducati 848-08, Ducati 748S, Ducati 750SS
*muttrar* sitta uppe kvart-över-armbågen- så-tidigt-olikförbannat-inte-få-plats!!

Ja e arg! :mad:

.....eller inte! :D Hade bara förbannat J*******VLA OTUR!!
8/1 = 83:dje plats
Nu: 36:e....går snabbt framåt. :D

Du som brukar vara på Sturup & ta så fina bilder, borde ju få lite förtur! :tummenupp

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Du som brukar vara på Sturup & ta så fina bilder, borde ju få lite förtur! :tummenupp

Äh, det är lugnt...så får jag chans att ta lite fler foton denna säsongen med. Annars lär jag väl bara köra....:D:D
Då får inte övriga en chans att komma på bild! ;) Men TACK ska du ha! :)

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Då kan du glömma att jag riktar min glugg mot dig o din USA-vänliga hoj! :mad:
Men vad är nu detta? Måste varit Corben Dallas som ändrat i mitt inlägg. Jag skrev i själva verket att alla som haft otur skall ha förtur till allt, alltid.

Tar du bilder på mig nu? :gnissla

AnkanSt4s

Ny medlem
Gick med
21 May 2006
Hoj
Ducati St4s

Det låter bra, från en av dem som inte kom med för tillfället! Tufft var det, alla de hundra första anmälda tryckte på samtidigt 06.00 tror jag.

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum