Video Världens bästa polis

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Tååålamod :)

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Kul kuriosa är att bilföraren blev så putt att han tog familjen och flyttade till tyskland. Här är sonen:

yada

Medlem
Gick med
8 Aug 2012
Hoj
MT-09 Tracer
Är det bara jag som tycker så, eller är inte cops i USA så mkt proffsigare på att undvika onödigt groll med resten av invånarna som inte är poliser. Upplever svensk polis som betydligt mindre proffsig, men vad vet jag, ser ju bara på youtube, cops på TV och stöter på inkompetenta svenska snutar :3freak

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Du har en poäng där Yada, jag skulle kunna utveckla det här i all oändlighet men den tiden har varken du, jag eller kapaciteten på servern till SH, vi kommer hamna i politikträsket och det vill varken du eller jag:smasha

Last edited:

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Är det bara jag som tycker så, eller är inte cops i USA så mkt proffsigare på att undvika onödigt groll med resten av invånarna som inte är poliser. Upplever svensk polis som betydligt mindre proffsig, men vad vet jag, ser ju bara på youtube, cops på TV och stöter på inkompetenta svenska snutar :3freak

Naturligtvis är det så att de i Cops väljer ut vad man visar. Samtidigt så ja, den ultimata polisen är precis som han i videon, men när det smäller så tar han också hand om situationen på sekunder.

Svenska polisen upplever man mer som fotbollshuliganer i många lägen; muckar först gräl för att sedan hamna i ett slagsmål som tar oceaner av tid att ta slut.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Naturligtvis är det så att de i Cops väljer ut vad man visar. Samtidigt så ja, den ultimata polisen är precis som han i videon, men när det smäller så tar han också hand om situationen på sekunder.

Svenska polisen upplever man mer som fotbollshuliganer i många lägen; muckar först gräl för att sedan hamna i ett slagsmål som tar oceaner av tid att ta slut.

Kan bero på att merparterna är just det, och fd dörrvakter.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Glömmer jämt vilka stenhårda trailerdragare de har i USA. 2:16 är ju sjukt frän

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
NerdmodeOn: Samma typ som Optimus Prime var i original. Fränt sjuk, sa Bull.
NerdmodeCannotshutdown.

Det vet jag inte vad det är. Men hoppas den rullar än idag 20 år senare.
Jag tror det är en Peterbilt Cabover från säg 70-talet.
Ser att du börjat pilla lite på Hondan! Det är bra! :tummenupp

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Det vet jag inte vad det är. Men hoppas den rullar än idag 20 år senare.
Jag tror det är en Peterbilt Cabover från säg 70-talet.
Ser att du börjat pilla lite på Hondan! Det är bra! :tummenupp

Optimus = Transformers, leksaker för tidiga åttitalister, numera storsäljande filmer.
Hondan är småpillad alltjämt men har fastnat på reservdelstillgången. Får hjälp av ex-svärfar att svarva till delar. Kommer bli bra.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!