Världens mest hatade balt?

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Här skiljer sig inte våra åsikter åt, nämnvärt. Förstår emellertid inte vad den geografiska anklangen har för värde, såvida inte friktionen i åsyftade rutschkanor är betydligt sämre än på exempelvis Lidingö, då kan jag se en viss poäng för slutresultatet.

Det har med mental bestraffning att göra.
Vissa människor skulle se det som en ynnest att hudlöst bli slängd utför en rostig rutschkana på Lidingö. Dessa människor återfinns ofta i Bagarmossen, Tullinge och Bredäng.
Dessutom är det sedan gammalt fastställt att barn boendes i söderförorter dras med fler och ilsknare bakterier. Dessa bakterier frodas i de gamla rutschkanorna och hjälper således till med bestraffningen.

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Eftersom jag nästan dagligen äter kött från nå "ångestslaktat" djur, anser jag mig inte berättigad att bli särskilt upprörd över "hundtricket"..

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Påla den jävlen i röven. Sen slänger ni honom över bron.

Upprepa proceduren minst 10 gånger.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
"vem vare som kasta!?"
:rofl
Fan att något så opassande kan vara så kul.. för skogsturken är alltid kul att återkomma till:D

Men hela grejen med att det är folk som svälter överallt och att det är värre. Jo säkert.. men vi blir ju påminda om det hela tiden, folk gör ju något åt det, men djurplågeri finns det inga bra regler för. Se bara dokumentären om hur de dödar sina grisar någonstans i texas. Alltid lika mysigt att hänga djur, ännu trevligare är det när de kommer undan med det:huvet

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Fy fan vad vidrigt gjort.

Antar att han som gjorde det lär få lida iallafall.
Stort sett hela världen har ju sett vad han har gjort, så var han än visar sig så lär ju nån känna igen honom.
Så jag hoppas han får stryk varje gång han visar sig ute.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag har letat efter kattsäcksmannen utan frmgång.
Det jag minns är att han var från Göteborg, hade ngn GAIS-bild som avatar, hade ett nick som var något i stil med Kain eller Slain men det är inte Kain eller Slain, har sökt på medlemmar.
Tips? :)

Stekar`n

Team No control
Gick med
31 Jul 2005
Hoj
hojlös men letar...
Vilken jävla fitta(ursäkta språket) !!!!!!
Nu e ju iaf nattsömnen åt helvete , sitter här i soffan efter att ha nattmatat lill-tjejen samtidigt som våran underbara staffetik ligger på mina fötter.....vet iaf att om nån skulle bara komma inärheten av nått så sjukt mot nån av mina hundar/eller nån annan i familjen skulle jag fan inte tveka på ge den jäveln en omgång av bly från mina vänner i källaren !!!!!

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Hoj
SP-1
Jag har letat efter kattsäcksmannen utan frmgång.
Det jag minns är att han var från Göteborg, hade ngn GAIS-bild som avatar, hade ett nick som var något i stil med Kain eller Slain men det är inte Kain eller Slain, har sökt på medlemmar.
Tips? :)

Lenk :tummenupp

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
hahaha vilket jävla mongo den killen va.

Vad gör vi åt det då? :)
Du har väl anmält intresse för rättviseskipning om jag inte missminner mig, verkar ju finnas några hårdingar till i denna tråd.

:hihi

Vilken jävla fitta(ursäkta språket) !!!!!!
Nu e ju iaf nattsömnen åt helvete , sitter här i soffan efter att ha nattmatat lill-tjejen samtidigt som våran underbara staffetik ligger på mina fötter.....vet iaf att om nån skulle bara komma inärheten av nått så sjukt mot nån av mina hundar/eller nån annan i familjen skulle jag fan inte tveka på ge den jäveln en omgång av bly från mina vänner i källaren !!!!!

Vet du vem Valmers e????
Han har en sjukt bra tips !! Man ska spåta i dems ansickte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...