Världens sämsta film

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fan va ni klagar! Får gamla minnen av när man själv var 14-15 bast och körde moppe... Fan va skoj det var när "gänget" samlades, 10-12 moppar och brudarna var kåta som fan. De va tider de...

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Den var ju :rock :rock :rock :rock !!!

'Topfarts'-testet var bäst, satan vad det gick. Och bööörnen, vilken jävla rök, man såg ju liksom ba ingenting alls!

Ghostrider ligger ju fett i lä, de har killarna var ju tuffa och brände omkring utan hjälm och sånt också.

Och vilken jävla pöööma de hade med, bruttan lånade ju tom en räääser och brände ett varv med. Sen fick hon skjuts också och blev helt vild i byxan, det såg man ju!

Var tvungen att lyssna på Dr Alban en sväng efteråt för att riktigt förgylla aftonen.

Yäääää! :1pajas

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Ja sluta klaga, Den var ju klockren ju specielt topphastighets testet. :p

Last edited:

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
sege skrev:
Den var ju :rock :rock :rock :rock !!!

'Topfarts'-testet var bäst, satan vad det gick. Och bööörnen, vilken jävla rök, man såg ju liksom ba ingenting alls!

Ghostrider ligger ju fett i lä, de har killarna var ju tuffa och brände omkring utan hjälm och sånt också.

Och vilken jävla pöööma de hade med, bruttan lånade ju tom en räääser och brände ett varv med. Sen fick hon skjuts också och blev helt vild i byxan, det såg man ju!

Var tvungen att lyssna på Dr Alban en sväng efteråt för att riktigt förgylla aftonen.

Yäääää! :1pajas

:rofl :rofl :rofl :D :D :D

asdffdsa

ABOOBOO!
Gick med
31 Jul 2003
Hoj
Spark
Det faktum att alla körde utan hjälm i "topfartstestet" är ju fett ballt. Jag har provat att dra i huvvet i 50km/h (mesigt eller hur?) MED hjälm på (olycklig scooterskjuts på stor väg, landade på huvvet först på asfalt :D), och det var inte ett dugg jävla skönt. GG no RE ifall de drar i huvvet först i 70-80 eller vad de nu kommer upp i. Uschabuscha.

Zeeall

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen...
:jisses :va :3freak

edit: fuck, nu blir man väl mobbad...

men det är jag som har filmat/redigerat film helvetet...var inte meningen att den skulle komma ut på internet.

går och lägger mig i min grav nu :notme

Last edited:

triple

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Daytona -02 & KTM_200EXC -03
grym bööörn! Homoscenerna med två på en skoter är grymma (kolla hor killen som sitter bakpå har händerna) Detta måste vara den farligaste grejen eftersom dom t.om. har hjälm på sig... tunga killar

triple

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Daytona -02 & KTM_200EXC -03
Zeeall skrev:
:jisses :va :3freak

edit: fuck, nu blir man väl mobbad...

men det är jag som har filmat/redigerat film helvetet...var inte meningen att den skulle komma ut på internet.

går och lägger mig i min grav nu :notme

:D :D
Varför så långa scener på folk som bara åker fram och tillbaks? inga fler stunts eller :D :D

Micke_Lindstrom

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Kawasaki GPZ 900R
:D Otroligt actionfylld film.
Varför la ni ut den här just innan GR2 ska släppas, nu kommer försäljningen av den att minska kraftigt.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...