Världens skickligaste dörrvakt

Smagatusk

Guest
Så istället för att lugnt och sansat förklarat situationen så väljer han att slås?
Vilken nolla.

För du vet antagligen vad han säger innan vakten försöker brotta ner honom?

Med tanke på den pacifist som Anthony Kiedis påstår sig vara, och när han följaktligen är den som tar initiativet till att skaka hand med vakten som ligger ner, så bara antar du att det är AK som är roten till bråket?

Och lite kul är att Two stroke man som är villig att lägga alla med fördomar på sin ignorelista applåderar ditt inlägg.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen

Med tanke på den pacifist som Anthony Kiedis påstår sig vara, och när han följaktligen är den som tar initiativet till att skaka hand med vakten som ligger ner, så bara antar du att det är AK som är roten till bråket?

Och lite kul är att Two stroke man som är villig att lägga alla med fördomar på sin ignorelista applåderar ditt inlägg.

Om han vore pacifist så skulle han inte var den som börjar fajten genom att veva på vakten oavsett vad som sägs dem i mellan. Så om han nu kallar sig pacifist så kan det uppenbarligen inte vara annat än i marknadsföringssyfte.
Och börjar man boxas med en vakt då får man räkna med däng.

Det där sista stycket om mig är också en ganska konstig tolkning. ALLA har fördomar, även jag.

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800

Vad jag uppfattar ställer sig bara vakten i vägen för AK, AK kontrar med att börja putta på honom.
Väldigt omoget.

Vi säger att vakten var en idiot och utan reson. Då kunde han ringt in till receptionen och frågat varför de inte släpper in honom, då hade han säkert varit inne på nolltid. Säga sig vara pacifist. Vilket trams.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Vad jag uppfattar ställer sig bara vakten i vägen för AK, AK kontrar med att börja putta på honom.
Väldigt omoget.

Vi säger att vakten var en idiot och utan reson. Då kunde han ringt in till receptionen och frågat varför de inte släpper in honom, då hade han säkert varit inne på nolltid. Säga sig vara pacifist. Vilket trams.

Tro fan man blir lack om nån ställer sig i vägen för en när man kommer knallande med sin brud.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Ska du trolla så får du försöka lite bättre än så där.

Sant.:rodnar

Vissa trådar ska man på sin höjd läsa...

Vilken ickegrej. Nog är det bättre att ha stoppat en för mycket än en för lite. Såna vakter vill nog AK ha också. Hans förvåning och irriterade reaktion kanske inte är så konstig heller om han nu bor på hotellet och är van vid att komma och gå som han vill. Säkert en kille som inte direkt står med mössan i hand, musiker med temperament och hyfsat oblyg. Om han inte gör något fjantigt och ger sig på vakten med stämning eller annat trams är det väl...ingenting.

Kommentatorerna/filmarna är däremot rejält plågsamma.

Nu har man förlorat tid som aldrig kommer igen och så har jag bara mig själv att klandra. Skit också!

Fråga; Det här med att han är pacifist. Handlar det om ett motstånd mot vapen, väpnade konflikter, vapenlagar eller inkluderar det att aldrig någonsin freda sig med nävarna heller?

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Så du hade också tagit till knytnävarna? :va

Men han försöker ju bara gå förbi. Det hade jag också gjort. Vem fan är lille kostymgubben att bestämma om man får gå in på sitt hotell? Jag skiter väl i om Rolling Stones också bor där. Ska jag börja anlita folk som hindrar dem från att gå fritt? Tror inte det va.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping