Världens trognaste kille

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Igår var det juldagen o fest som brukligt. Efter många öl/cider samt gt kände vi alla att det var dags att dra sig neråt stan. Visar sig att bara 2 utav oss 4 kommer in då stället är fullt.
Jag och polaren drar vidare och vid dret här laget börjar han bl så full att han börjar prata franska :va och prata om att är född i södra frankrike :gnissla
När vi står och hänger utan ett annat uteställe och jag börjar fundera på om man ska ringa en taxi för att åka hem kommer det upp 2 st tjejer som jag känner igen från gymmet. Kompisen står och kramar en lyktstolpe och säger inte ett ord.
Visar sig att de inte heller kommer in utan har tänkt sig åka hem till en utav dem och festa lite mer och frågar om jag vill följa med. Säger att det nog inte är en sådan bra idé då kompisen inte är i det tillståndet att han klarar sig själv.
Då kläcker de det skulle vara värt besväret att följa med dem hem :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika
Har aldrig haft sån ångest i hela mitt liv, tackar tillslut nej och hoppar in i en taxi och åker hem med kompisen som skulle sova över hos mig.
Idag känns det jäkligt tufft att man valde en full polare som spydde i lägenheten istället för 2 st myyyycket trevliga :tuttar
Hoppas verkligen inte att de ville vad jag trodde utan typ bara spela poker eller något i den stilen :huvet

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Sen har du ju tjej oxå så det var nog det egentliga avgörandet ;)

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
I ett sådant läge kommer alltid polaren först, du gjorde helt rätt. :tummenupp
Förhoppningsvis så är han tacksam idag.

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Bra gjort fan! :tummenupp

....men du kunde ju åkt hem o dumpat polaren och fått adressen till dem, så du kunde dra dit sen :7peta

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
kajlyl skrev:
Bra gjort fan! :tummenupp

....men du kunde ju åkt hem o dumpat polaren och fått adressen till dem, så du kunde dra dit sen :7peta

Svårt att tänka logiskt när man smuttat för mycket gt :fyllisar

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Polisen kan ordna med gratis härbärge - lämna polarn där och hämta upp honom dagen efter i nyktert skick :tummenupp :D

Mingves

Guest
Om du har tjej läs detta:

Strongt gjort, tänk vilken ågren du skulle haft i morse om du hängt med dem....DU GJORDE HELT RÄTT!!!!
Man skall inte sumpa något för nått man inte vet helt säkert vad det blir av det...

annars:

Är du helt kokkofläng eller ;)
Du skulle ringt på en ambulans åt polarn och åkt med babesen:)

///Mats

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Varför händer aldrig sånt mig?

Ja just ja.. Jag brukar vara polaren som kramar lyktstolpen... Fan också..

Last edited:

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
En SKAM är vad du är.

Folk som är fulla klarar sig ALLTID, man hittar ALLTID hem packad. Däremot är det inte ALLTID det kommer fram två fina damer och bjuder hem en. Alltså; du skulle föjlt med brudarna, självklart.

SOPA! :1pajas

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
sege skrev:
En SKAM är vad du är.

Folk som är fulla klarar sig ALLTID, man hittar ALLTID hem packad. Däremot är det inte ALLTID det kommer fram två fina damer och bjuder hem en. Alltså; du skulle föjlt med brudarna, självklart.

SOPA! :1pajas

:spammer :fatta!

:D

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
DanTheMan71 skrev:
Fy fan vilken ångest jag skulle ha om jag va i dina kläder,,du kunde ha fått en sjuhelsikes underbar natt tror jag.
Man ångrar sig alltid dan efter att man inte tog det sista steget.

Bättre att gå fram till en brud o få nobben istället för att älta i 2 veckor o undra om hon verkligen var sugen.

Jo jag har funderat som en galning hela dagen :4skrika
Sade till polaren att han är skyldig mig en tjänst så stor att han antagligen aldrig kommer kunna lösa ut den :gnissla
Visserligen får han Jenna Jameson att hälsa på mig kan vi väl dra ett streck över det hela. :yoparty

innovate

Liten yngling på en 5kW?
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
moppe? ;)
det där erbjudantet lät ju helt okej ;) men jag tycker att du gjorde helt rätt! Tänk dig själv om du vart snubben som blev tänd på järnstolpar? kul att veta att polaren dumpar dig för några biatches.

Som sagt. Du gjorde helt rätt. Man skall ta hand om sina vänner om dom surplat lite för mycket.

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife