Värsta resan med Abloy på banan idag :-)

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Vi hade arbetardag på banan med NRS idag och då blev ju Abloy bara tvungen att maxtesta sin morsas Golf på banan och jag var ju inte sen att vilja åka med, å jäklar vad jag fick hålla i mig. Han laddade med skrikande däck i varje kurva och det var hur skoj som helst. Trots en "near death experience" så hade man ju ändå sinnesnärvaron kvar att fiska upp mobiltelefonen och skjuta av några bilder i farten :) Bilderna som blev är... upp mot chikanen, nedför långrakan och på chauffören själv (lyckligt leende stämplande plattan i mattan med stackars Golfen) :yoparty

Bifogat

• Upp mot chikanen.jpg
    Upp mot chikanen.jpg
    22 KB · Visningar: 61
  • nedför långrakan.jpg
    nedför långrakan.jpg
    22 KB · Visningar: 63
  • Abloy.jpg
    Abloy.jpg
    23.1 KB · Visningar: 94

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Kul var det, tur att vi hade öronproppar när golfen pressades till sitt yttersta :yoparty Fick upp den i hyfsad fart på rakan och när vi passerade hundra skylten så tyckte KennethN att vi skulle börja bromsa :va vet väl du som jag att har man lite och köra med så får man ta igen det i inbromsningarna.

Nästa gång så får du ta med din så kör vi ett sprintrace över två varv med riktig start

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Ja vi hade asroligt :) :) Jag garva hela tiden :) :) Men så SKREK jag BROMSA! också när vi passerade 100 skylten. Faan va du laddade i nedförbacken :) :)
Tur att vi hade röjt slyn så att Golfen inte hade blivit repig innan vi hade suttit som frimärken i däckstraven. Självklart skall vi ta en runda "Golf" på Mittsverigebanan när tillfälle ges :tummenupp

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Nästa gång ska vi klippa alla curbsen i chikanen, blev ju bara tre av fyra möjliga denna gång :mattias

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Banjobbare

Abloy skrev:
Nästa gång ska vi klippa alla curbsen i chikanen, blev ju bara tre av fyra möjliga denna gång :mattias

:yoparty Ser att du äntligen fattat att du ska ha 4 hjul för då kan man inte highsida samt man slår sig inte lika hårt. :tungan :tungan

Kul att se när folk jobbar lycka till. :banana

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Abloy skrev:
Ja det där va ingen fegkörning inte. Jag tyckte du drog curbsen nästan överallt.

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Yamaha FZR600R Kawasaki ZX9R
Abloy skrev:
Kul var det, tur att vi hade öronproppar när golfen pressades till sitt yttersta :yoparty Fick upp den i hyfsad fart på rakan och när vi passerade hundra skylten så tyckte KennethN att vi skulle börja bromsa :va vet väl du som jag att har man lite och köra med så får man ta igen det i inbromsningarna.

Nästa gång så får du ta med din så kör vi ett sprintrace över två varv med riktig start

:yoparty Har själv piskat banan med VW i sommar...men fort gick det inte :hihi Man kanske skulle plockat av takboxen...

Bifogat

• Räsern1.JPG
    Räsern1.JPG
    112.7 KB · Visningar: 40

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Hornet_600 skrev:
:yoparty Har själv piskat banan med VW i sommar...men fort gick det inte :hihi Man kanske skulle plockat av takboxen...

Inte plocka bort, vrid den 90 grader och öppna locket så har du en riktigt fet vinge :yoparty

Nu har vi fyllt första startled, några till och vi har ett fullt hit på mittsverigebanan:tummenupp

HCC_Racing

ABECE**
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Yamaha FZR600R Kawasaki ZX9R
Abloy skrev:
Inte plocka bort, vrid den 90 grader och öppna locket så har du en riktigt fet vinge :yoparty

Nu har vi fyllt första startled, några till och vi har ett fullt hit på mittsverigebanan:tummenupp

Yes!! Det lär skapa en downforce så drivaxlarna ser ut som makaroner efter ett par varv... :yoparty 34 kusar i svansen rockar!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning