Västeråsare?

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
KTM 525 -06
Tänkte dra igång en tråd för oss hojjåkare i Västeråstrakten. Det finns ju en del stora gäng som glider omkring i Västerås fredag och lördagskvällar har jag hört(bor längs med Cityringen!).

Skulle vara kul om man kunde ordna lite samåkningar emellanåt och göra stan osäker(på ett säkert sätt)! :) Eller bara dela med sig av lite erfarenheter av Västeråstrafiken. Poliskontroller m.m....

Gör tråden till vad ni vill...

//Linus

TOKER

Dödsryttare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Indian Scout 600cc -23
.....

KÖR FORT!!!

SWK skrev:
2431565 Tänkte dra igång en tråd för oss hojjåkare i Västeråstrakten. Det finns ju en del stora gäng som glider omkring i Västerås fredag och lördagskvällar har jag hört(bor längs med Cityringen!).

Skulle vara kul om man kunde ordna lite samåkningar emellanåt och göra stan osäker(på ett säkert sätt)! :) Eller bara dela med sig av lite erfarenheter av Västeråstrafiken. Poliskontroller m.m....

//Linus

SuperKnutte

Lägg av!
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
KTM 525 SM-07 + Yamma WR426F Enduro Edition + Canon EOS 400D + en Caddy pickis och en tuff Transporter. :P
SWK skrev:
2431565 Tänkte dra igång en tråd för oss hojjåkare i Västeråstrakten. Det finns ju en del stora gäng som glider omkring i Västerås fredag och lördagskvällar har jag hört(bor längs med Cityringen!).

//Linus

Tja!
det finns en tråd som vi brukar skriva i när det gäller åkning och en massa annat. :)
Kika in http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=37

Förresten, hörs det när vi åker? :va

:rolleyes:

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
KTM 525 -06
SuperKnutte skrev:
2431586 Tja!
det finns en tråd som vi brukar skriva i när det gäller åkning och en massa annat. :)
Kika in http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=37

Förresten, hörs det när vi åker? :va

:rolleyes:

Ja, det är ju ett antal hojar som rullar omkring... Många husabergare och ett ett gäng skrevraketer... :D Mycket bakhjul förbi prelaten! Det är ju precis där jag bor! Va ju ganska bra för motivationen när man satt och läste den där förbannade MC teoriboken nu i somras. Blev ju inte alls sugen på att skaffa lappen då och ut och gasa själv... :rolleyes:

Vad är det för människor/hojjar du åker med då?

Monobike

Huliganus Slangus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV1000R Tuono,KTM 525EXC -04 Supermoto Urban Terror Edition (Såld), Honda XR650R SM -02 Big-gun helsystem (Såld), Honda VTR1000 Firestorm med F1 Slipons (Såld)
Va? bakhjul förbi prelaten?! Detta måste genast polisanmälas!!! :mad:

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
KTM 525 -06
Monobike skrev:
2431761 Va? bakhjul förbi prelaten?! Detta måste genast polisanmälas!!! :mad:

Haha... Vänta, jag ska fundera..... Tänk klart och jag tänker inte driva målet vidare!:yoparty

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...