Finns de som skrattar åt att somliga vill kunna se vilken växel som är i... Jag förstår mig inte på det!
JAG vill kunna se vilken växel som är i. Pratar vi bana så vet jag vilken växel jag vill ha i nästa kurva men jag kommer sällan ihåg vilken växel jag har i, det finns inte tid att tänka två gånger. Det är så lite som skiljer på varvtalen och i ingången i kurvan gör det inte mkt skillnad, därför funkar kanske både tvåan och trean, eller trean och fyran, men när jag ska gå på gas gör det mkt skillnad. Jag vill veta!! Jag vill köra pb varje varv
På gata vet jag inte hur många ggr jag försöker lägga i sista växeln! Vill ha växelindikator där med av den anledningen!
Köpte en Healtech till en hoj, den åkte av snabbt, vilken skit, hängde endast med i lugnt tempo. Definitivt inte på bana.
Shiftlight har jag för första gången till våren, kan dock inte föreställa mig att det är till någon hjälp... Jag växlar ju inte för att hojen säger åt mig att det är dags, jag kanske krämar ur det sista på rödmarkeringen bara för att det är dags att gå på broms eller slå av om några ögonblick, eller så kanske jag tjänar mer tid på att låta bli att växla upp för att sekunden senare växla ner igen, Men jag kanske ändrar uppfattning till våren