Jo, är ju medveten om Lelles hantering av grejjer, därav min undran om jag skulle ta mig upp dit med bil o typ verkligen se till att dom skickar iväg det på stört eller nåt. Någon kanske hade gjort nåt liknande som kunde rekommendera annat tänkte jag.
För då kan jag stå där o tjata tills dom skickar skiten. Skickar jag med post kommer det säkerligen fram men då står jag inte där och tjatar o så låter dom skiten ligga i 7mån oavsett hur många ggr jag ringer och dom lovar att dom har skickat det.
Dom verkar ju ha eller haft lite problem genom åren med att skicka rätt grejjer till folk... i tid
Jag har faktiskt hört mig för hos de flesta häromkring där jag bor och visat upp stället vad som ska lagas/bytas men inga har de där "speciella" slitstarka stretchtyget som dainese använder sig utav. Och har dom något liknande tyg så är det nåt tunt skräp och inte heller har dom inte rätt storlek utan ska då lappa ihop en större bit.
Har ju inte en dragkedja på mitt magen heller utan 1st dragkedja på vardera sida om överkroppen och det verkar innefatta mer jobb än om det bara varit en mitt på magen. (det är ett helställ).
Detta är ju ett gammalt problem jag tog upp med dom i Juni -07 redan... men pga av semestertider i malung och 234523 skickade mail till lelles efter semestern (som blev lästa men obesvarade) så har jag äntligen nu fått svaret "skicka stället till oss så ordnar vi detta"...mm inte så jätteövertygande.
De där med att skicka direkt till malung har jag frågat lelles flera ggr i mina mail men aldrig fått svar. Men maila är iaf bättre, då finns det nedskrivet vad dom har lovat o inte lovat
Ah.. de löser sig alltid på nåt vis, bara jag har stället till säsongen börjar så kan dom skicka det till antarktis eller nåt.
Jävlar va text de blev..