Vår i luften!

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Mmmm... 140 på en blöt Östhammarsväg med ylande twin och oljerök, kan det bli mycket bättre så här års ?! :) Jag tog lite kompledigt på förmiddagen och åkte en sväng bara för att kolla att hojen gick och inget var fel ihopsatt :rolleyes: Nya kylvätskan var effektiv, så jag hade behövt tejpa kylaren (nådde bara 40 grader) och bensinen var gammal och trött, men annars så gick det bra! En del lera på vägen, men det funkade ändå.

Posör som jag är, så gasade jag på lite extra när jag passerade Jälla och ett dussin gymnasie-chix stod och väntade på bussen :D

Last edited:

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Diverse...
:tummenupp Låter helschysst, nästan så man funderar på att ta ut gula faran själv. Hann du se chixens reaktioner?

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
tobbe skrev:
:tummenupp .... Hann du se chixens reaktioner?

Så här års kollar dom även på en BMW - Rockholm´zz chixenzz :D

(Men, dom ser lite bättra och attraktiva utt när dom bär mindra klädsel. En sån Polarforsknings tant i Canadian Goose, med kaninskinnsmösse och vatterat överdragsbuxor - har ett relativt attraktions värde - når man äntligen kom utt och gassa lite... :kär )

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
tobbe skrev:
:tummenupp Låter helschysst, nästan så man funderar på att ta ut gula faran själv. Hann du se chixens reaktioner?

Nä, jag körde nog för fort för att se detaljer :näsblod och väl påpälsade var de också - men jag kunde liksom känna på mig att det stod där och suktade :hihi

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Diverse...
TomK skrev:
Nä, jag körde nog för fort för att se detaljer :näsblod och väl påpälsade var de också - men jag kunde liksom känna på mig att det stod där och suktade :hihi

Tänkte väl de och det är väl som Dansken menade, de e ju int så snygga nu som i juni (jag menar vill man titta på dunjackor kan man lika gärna gå in på Staduim ta en titt istället). Nu när man inte har vart på hojen på ett ett tag är det körupplevelsen som räknas, chixen spanas bäst på baren istället. :) :fyllisar

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
TomK skrev:
Posör som jag är, så gasade jag på lite extra när jag passerade Jälla och ett dussin gymnasie-chix stod och väntade på bussen :D
*garv* :D
Ska du impa på de där brudarna fräser du förbi och styrbromsar lite med ett fordon som e gult och grönt, har fyrhjulsdrift och twindäck och bär namnet John Deere.

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Tinatjejen skrev:
Å vill du se tuttar kollar du i din kvällslektyr :hihi

Klart man vill se tuttar :dummer
Det är ju nästan det bästa med våren, fina flickor med lagom mycket kläder :hoppa
Ohhh, kan det inte bli vår snart!!!!! :huvet

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Damn TomK! Abstinensen hade nastan lagt sig... :huvet

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Nalken skrev:
Heh styrbromsar?? är det samma sak som motstyrning fast med traktorer?
Nja..
Det är två bromspedaler som e ihopkopplade. Kopplar man isär dem kan man bromsa på antingen bara höger eller bara vänster sida, å då svänger det. Extra kul på lerig åker kan jag meddela :banana

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
Tinatjejen skrev:
Nja..
Det är två bromspedaler som e ihopkopplade. Kopplar man isär dem kan man bromsa på antingen bara höger eller bara vänster sida, å då svänger det. Extra kul på lerig åker kan jag meddela :banana

Tack för info nu ska jag åka till Jälla och skryta att jag minsann vet vad styrbromsa är men vill gärna att någon kan lära mig lite mera ingående.
Lite stridsvagnsstyrning över det hela :)

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Nalken skrev:
Tack för info nu ska jag åka till Jälla och skryta att jag minsann vet vad styrbromsa är men vill gärna att någon kan lära mig lite mera ingående.
Lite stridsvagnsstyrning över det hela :)

Nu har du fattat galoppen :tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...