Vårda erat språk

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Jag tycker att språket här på 125-forumet bara blir sämre och sämre. Snälla försök vårda språket. ETT utropstecken räcker.
Ta gärna 5 sekunder och läs igenom det ni har skrivigt innan ni postar. Det ser bara oproffsigt och barnsligt ut annars. :mattias
//Emil

IRON MAN

Daniel-#99 Rookie600
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
R6 SuperSport
.

MORALKÄRRING :slicka ........Skojade bara!!!Helt rätt det du säger,läxa upp oss bara. :p

Darre

I belive it will be the best summer ever
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
Hallå där! :hej

Vad är det du tycker är ovårdat?
Lite måste man ju få svära, det ingår i motorcykel livet. Alla motorcyklister svär. :finger
Va är det här ett dagis? NEJ, ett forum där dom flesta har hört ordet skit eller helvete många gånger förut, liksom det är inte så att må barn sitter och läser vad vi skriver. Det är klart man tänker för innan man skriver och att man andvänder odren i bra sammanhang. :rofl

zykl0n

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR -04, Husqvarna 258 -80, Kuberg -16, Goes 625 -16
125-åkarna är ju oproffsiga och barnsliga! ;) :hej

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Darre skrev:

Lite måste man ju få svära, det ingår i motorcykel livet. Alla motorcyklister svär. :finger
Va är det här ett dagis? NEJ, ett forum där dom flesta har hört ordet skit eller helvete många gånger förut, liksom det är inte så att må barn sitter och läser vad vi skriver. Det är klart man tänker för innan man skriver och att man andvänder odren i bra sammanhang. :rofl

Va bra att du VET att alla motorcyklister svär. Visst jag gör det också. Men det betyder inte att jag skriver det. Visst är man arg eller nått så är det en sak. Men är det bara "öhh typ fan min hoj fan går typ fan fort fan" så ser det bara barnsligt och oproffsigt ut. Det är dagens bistra sanning.

Är det även så att bara för att du har sätt nån som slagit en annan person så är det ju helt okej att gå å spöa ner folk. Folk har ju ändå sätt det förut. Väx upp!

Darre

Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
EBS skrev:
Va bra att du VET att alla motorcyklister svär. Visst jag gör det också. Men det betyder inte att jag skriver det. Visst är man arg eller nått så är det en sak. Men är det bara "öhh typ fan min hoj fan går typ fan fort fan" så ser det bara barnsligt och oproffsigt ut. Det är dagens bistra sanning.

Är det även så att bara för att du har sätt nån som slagit en annan person så är det ju helt okej att gå å spöa ner folk. Folk har ju ändå sätt det förut. Väx upp!

Nej nej lägg av med psychandet...

Som du sa där i "öhh typ fan min hoj fan går typ fan fort fan" det tycker jag är onödigt som fan. Där ser du där kom fanet in jätte bra. :hej

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Aprilia Sportcity One
Darre skrev:
Nej nej lägg av med psychandet...

Som du sa där i "öhh typ fan min hoj fan går typ fan fort fan" det tycker jag är onödigt som fan. Där ser du där kom fanet in jätte bra. :hej

Darre, kolla in www.skrivihop.nu ! :tummenupp
Du har mycket att lära....

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
Darre skrev:

1. Va är det här ett dagis? -vad menar du med det här? så här lr: VA? är det här ett dagis!!!

2. liksom det är inte så att må barn sitter och läser vad vi skriver.... må? vad fan är "må barn" för nåt?

3. bland det första man lärde sig i lågstadiet: det heter ANVÄNDER inte andvänder

4. "Det är klart man tänker för innan" kanske skulle va ett SIG/SEJ där nånstans???

5. odren?!......vad ska nu detta betyda?

...och menar du att motorcyklister skulle ha ett naturligt dåligt ordförråd, kanske att det stämmer in bättre bland moppefuckon :fakta

Darre

Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
Hammet skrev:
1. Va är det här ett dagis? -vad menar du med det här? så här lr: VA? är det här ett dagis!!!

2. liksom det är inte så att må barn sitter och läser vad vi skriver.... må? vad fan är "må barn" för nåt?

3. bland det första man lärde sig i lågstadiet: det heter ANVÄNDER inte andvänder

4. "Det är klart man tänker för innan" kanske skulle va ett SIG/SEJ där nånstans???

5. odren?!......vad ska nu detta betyda?

...och menar du att motorcyklister skulle ha ett naturligt dåligt ordförråd, kanske att det stämmer in bättre bland moppefuckon :fakta

1: Ett dagis är ett ställe där det finns massor med små barn som inte får svära.

2: Små barn är sånna som går på dagis och inte får höra svärord.

3: Förlåt, är inte Svensk

4: Ja det gör jag, ifall jag skriver FAN så kollar jag om det är passande om inte så tar jag bort det.

5: odren= orden, det är sent och jag är lite trött.

Jag sa inte naturligt. Det stämmer, moppefuckon, lätt-mc fuckon. motorcykel fuckon, advokat fuckon, städar fuckon, pilot fuckon, politiker fuckon osv, alla svär. Nu menar jag inte att alla svär hela tiden, precis som här på forumet ingen svär hela tiden men dom flesta svär ibland preics som en advokat eller motorcyklist gör.

Last edited:

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
4: Ja det gör jag, ifall jag skriver FAN så kollar jag om det är passande om inte så tar jag bort det.

läs om meningen och fundera på vad jag menar med den...... ;)

Darre

Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
Hammet skrev:

läs om meningen och fundera på vad jag menar med den...... ;)

Behövde skriva F*N så jag kunde förklara vad jag meande.

Lägg ner nu, du fttar vad jag menar

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R

den här meningen "Det är klart man tänker (här ska det vara sig/sej) för innan" citerar dig

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Istället för att gnälla och börja ifrågasätta så tycker jag vi ska ta åt oss detta. Jag vet själv att jag kan ryta till med nån svordom då och då.

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
SV650S och GSX-R400
JA!

Darre skrev:

Me tanke på att de ser så jävla oproffsigt ut så JA! :mad:

Eller drömmer du, som alla andra, om att bli omhändertagen av en brun hårig sjuk sköterska? :rolleyes:

// Kenta

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...