Vaddå, har hon vårtor?Oddjob skrev:Lilla_Tingeling kommer om.. vad tror ni? 15 sekunder?
HanneZ skrev:Har du några vårtråd att ge? Inte för jag har några men
De hinner bli snö några gånger till, sluta hoppas nu o återgå till vinterdepressionen.
Ja ge mig såna där vägar så börjar jag säsongen redan nu =)jens_rock skrev:I Onsala (4 mil söder om göteborg) har våren börjat.
Bifogar bildbevis.
5 grader varmt i skuggan dessutom...
Den stora vägen är helt klart åkbar
Den lilla
Kom igen, hur ser det ut hos er?
Lord L skrev:Hmm... känns inte som nå vidare Mc-väder i sthlm iaf. Våren känns riktigt avlägsen..
Fick du dina av bw?Mattias skrev:Jag hade vårtor förut. Det här funkade för mig: Tälj av det uppstickande och pensla på vårtmedel. Det svider som fan, men det är rätt gôtt ändå. Upprepa behandlingen tills vårtan är borta. Har man vårtor på fingrarna ska man försöka undvika att pilla så mycket på dom, har man riktig otur så får man tag i hela skiten och river loss den. Då blöder det enormt mycket.
Jag försökte verkligen skriva nånting här som var roligt utan att vara elakt, men jag klarade det inte.HanneZ skrev:Fick du dina av bw?
Mattias skrev:Jag försökte verkligen skriva nånting här som var roligt utan att vara elakt, men jag klarade det inte.
Jag är väldigt förvånad att han inte skrev de, den där mattias verkar ha blivit en mjukis. Här lägger jag upp för smash osså skjuter han utanförbikerwoman skrev:Är vi förvånade??
jens_rock skrev:I Onsala (4 mil söder om göteborg) har våren börjat.
Bifogar bildbevis.
5 grader varmt i skuggan dessutom...
Den stora vägen är helt klart åkbar
Den lilla
Kom igen, hur ser det ut hos er?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |