du stavadde fel juh snutten hetter de!!!!!!!!!!11111du skulle filmat alltihopp. Snuten skulle ha stryck. Säg nu vem det fakking var.
du stavadde fel juh snutten hetter de!!!!!!!!!!11111
om dom är 2 och ni 2 så äre det ord mot ord. neka hela skiten.
De kunde ha varit 32 man i den där bilen, 2 snutar väger tyngre, trust me.
Japp.
Fått papprena nu, 140 på 90 väg är jag mistänkt för, uppmätt över 1 km tydligen, mycket möjligt att det är sant, klantigt som fan av mig att inte märka dock.
4papp i böter, svider men sånt man får räkna med om man kör för fort.
Verkar inte som jag ens har chansen att neka?
Allt dom begär är att jag ska skriva under misstanken och motivera strafflindring.
att jag har 4 mil enkel resa till jobbet och det tar över 2h komunalt borde hjälpa mig lite.
Samt att jag är erbjuden jobb som det jag är utbildad till men det kräver körkort.
På raden årlig körsträcka i yrket så är frågan om jag ska svara som det jag jobbar som just nu eller det jag ska jobba som och har jobbat som största delen av året? eller totalt iår bara?
haha mjo sant, de e bara det att skriver jag för i år så e det inte ett skit, skriver jag för normalåret med mitt jobb är det en hel del mer.. sen behöver jag inte körkort i jobbet jag har nu men i det jag börjar på i december så..Inte för att vara fånig, men på min deklaration står det "inkomst av förtjänst".
Ska jag då fylla i det jag tjänar nu, eller ska jag fylla i 250 miljoner för det kommer jag ha efter att ha gift mig med Ericssons-VD:ns barnmorskande exfru och skilt mig utan äktenskapsförord.
haha mjo sant, de e bara det att skriver jag för i år så e det inte ett skit, skriver jag för normalåret med mitt jobb är det en hel del mer.. sen behöver jag inte körkort i jobbet jag har nu men i det jag börjar på i december så..
Så jag förstår vad du vill säga men det ger ingen rätvis bild av hur beroende jag är av det eller hur? Jag hoppas att det spelar mer roll hur mkt jag behöver det dom närmaste månaderna än tidigare månader?
Japp.
Fått papprena nu, 140 på 90 väg är jag mistänkt för, uppmätt över 1 km tydligen, mycket möjligt att det är sant, klantigt som fan av mig att inte märka dock.
perfekt ide!Rekat brev? Du har ju givetvis inte mottagit några papper, det enda du behöver göra nu är att hålla dig undan rättvisan i 2 år för att slippa böter och indraget körkort
Så ring någon kompis som du liknar och köp hans körkort billigt, är han din kompis så förstår han ju din situation och hjälper dig
Sen är det bara att köra vidare, men ta det lugnt i fortsättningen. Och memorera hans personnummer...
perfekt ide!
kan säga att a1 kortet känns jääävligt fint nu, hade haft 15 dagar kvar på prövotiden utan det
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|