Va tror ni om denna??

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ingen längre =(
Kan man slanga med den så tjööööp! Har själv varit lite sugen på en liten motard, men lägger nog hellre 20 lappar på en beggad med hyfsat känt märke.
 

Cirkus

Ny medlem
Gick med
20 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Varierar...
Va tror ni om denna att köra och leka med, som slit o släng. :gnissla

Tror inte alls på den, 15 hk är inte mycket att leka med, men som pendlarfordon i stan kanske den funkar. För samma pengar borde du kunna hitta bättre leksak, men inte ny iofs.

Tycker däremot det ska bli intressant att se vad det kommer att komma för större hojar från kina inom närmsta åren...
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Va tror ni om denna att köra och leka med, som slit o släng. :gnissla

http://www.trendimport.se/system/search/product.asp?id=6319

Att lattja med den tror jag man tröttnar på efter en dag...men som nyttofordon och till och ifrån duger den till.

Kan man slanga med den så tjööööp! Har själv varit lite sugen på en liten motard, men lägger nog hellre 20 lappar på en beggad med hyfsat känt märke.

Slanga? Det beror inte på hojen för 5 öre, det hänger enbart på föraren. Det är klart det går att slanga med den oxå. Kan man slanga med en eu moppe på några hästar, så går det med allt..
 
Last edited:

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ingen längre =(
Slanga? Det beror inte på hojen för 5 öre, det hänger enbart på föraren. Det är klart det går att slanga med den oxå. Kan man slanga med en eu moppe på några hästar, så går det med allt..

Sant. Kan man göra fuckyouburnout med den då? :näsblod
 

Madbulle

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2004
Ort
5 Mil Norr om Uppsala
Hoj
SV1000
Jag har en Lifan 200Gy inne för skrotning nu som är nästan ny och den ser exakt lika ut i sving , motor mm (ej gaffel och hjul) den har 20hkr och är inget fartvidunder och sen med en gaffelvinkel som en chopper och den lilla :D baksvingen som är lika på den där med trumbroms på bakhjulet !
Maskinellt så går motorn fint och låter som en stor stånka men sen är allt annat taskigt på den kickspärren är nästan rund så den går inte att kicka (för mjukt material) och instrumenten vibbar så siffrorna på tripppen hoppar runt :D
Sä näää lägg hellre mera pengar då man får lite vad man betalar för:hojsmilie
 

Lord Melchet

Same Same but Different
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Ett antal med och utan motor
Visswerligen ny från fabrik, men jag skulle hellre lägga 20 papp på en fin 600 av känt märke som ex vis xt 600, som kan allt det du nämner och sannolikt inte gör dig besviken.

15 hk, max hast 100 km/h, låter inte jättekul.
 

cybertron

IT-Tekniker, pappa och mc-knutte
Gick med
31 Mar 2006
Ort
Slite
Hoj
Yamaha TT600S -93, TMS 200cc -07 DÖD ,TZR 125cc -87, Yamaha XS 400cc -82 (såld)
jag har offroaden (samma cykel/motor/allt utom att det är ledlampa bak på supermotarrden samt usd gafflar)

den är alldeles utmärkt som pendlarhoj, den går bra, inga problem med kvalite! (kört 2000km och den startar i ur och skur)

däremot har den som sagt endast 15hk (eller rättare sagt, den är reggad som 16hk och motorn som är en DR200 motor är specad till 20hk (bör alltså gå att få ut några hk till)

Topphastighet är på offroaden iaf: 115km/h med den drevning som sitter på (15/48) själv skall jag byta till 15/44 snart.

Men i slutändan, skall du "leka" med den så vet jag inte, det är ju billigt när/om något går sönder, komplett plastkitt: 800:-, komplett avgas: 800:-, nytt styre: 120:-
osv....ska du pendla med oxå, tveka inte köp! (jag pendalr 10 mil / dag på denna och i stan är den helt perfekt, på landet duger den. axxet är sjyst (jämförbart med 125cc tvåtakt som är avstrypt),


om du har fler frågor så svarar jag gärna så långt jag kan..

och ja, det går att slanga och göra burnout med den :D

edit: kom på att Bike kommer göra en recension av supermotarden i nummer 9 i år.
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top