Vad är det sista din tjej/pojkvän säger innan du ger dig ut?

Vad säger din tjej/pojkvän när du ger dig iväg?

• Antal röstningar
    0

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Oftast, inte alltid, när jag skall ge mig iväg och köra säger min tjej nåt i stil med: NEEEEEJ, MÅSTE DU!(Lätt hysteriskt) Det känns inte riktigt normalt. Vad säger din: fru/flickvän/tjej/sambo/livskamrat/pojkvän/katt (äsch, skit i katten) innan du ger dig ut å gasar?

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Såld!
-Ha så kul och kör försiktigt! (jag borde lära mig efter en mjälte mindre och 3 kraschade hojar på 2 år, men inte)

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Min förra arbetsgivare sa alltid "kör försiktigt" fast jag vet nog fan vad han tänkte igentligen för när jag en dag körde omkull blev han skitsur, tokfan, precis som jag skulle ha gjort det med vilja.

yusse

hej på alla
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
S1000RR BMW 2011
Jag behöver inte åka ut o köra räcker med att jag är i garaset o skall pilla med hojen så kommer komentaret :huvet Ska du till motorcyckeln igen:huvet

Braggerman

Medlem
Gick med
12 Sep 2008
Hoj
BMW K1300R BelgianBlack
Eftersom jag nu tillhör skaran män 00000000000,1% som inte behöver använda ( AFSE ) eller (Permissionssedel) på den egna lekamen i form av att göra saker oavsett situation blir det lite mer avslappnat:tummenupp

Undrar hur många fruntimmer som kommer att köra poll det kommer fan inte att synas dom ids nog inte heller eftersom dom nu är mångas kramgoa antagonister till vårt intresse.:huvet

Last edited:

drm4rtin

med lem
Gick med
9 Mar 2010
Hoj
2007, Suzuki DL1000, 2002, Yamaha FZS600.
Eftersom jag nu tillhör skaran män 00000000000,1% som inte behöver använda ( AFSE ) eller (Permissionssedel) på den egna lekamen i form av att göra saker oavsett situation blir det lite mer avslappnat:tummenupp

Undrar hur många fruntimmer som kommer att köra poll det kommer fan inte att synas dom ids nog inte heller eftersom dom nu är mångas kramgoa antagonister till vårt intresse.:huvet
AFSE? Skrev man inte en sån när man tappat persedlar? D.v.s. kronans kläder. Nu är jag så gammal så det är väl lite si å så med minnet...

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Brukar få många underförstådda "skall du ut nu igen" kommentarer :rolleyes:

lindell21

Medlem
Gick med
11 May 2011
Hoj
Suzuki Sv650s -00
En typiskt konversation när jag ska ut och åka är.

Tjejen: Kör försiktigt nu!
Jag: Det gör jag alltid.
Tjejen: Mmh, jag vet, (sen tittar hon bara på mig som om hon inte tror mig!)

Braggerman

Medlem
Gick med
12 Sep 2008
Hoj
BMW K1300R BelgianBlack
AFSE? Skrev man inte en sån när man tappat persedlar? D.v.s. kronans kläder. Nu är jag så gammal så det är väl lite si å så med minnet...

Alldeles riktigt, tycks ju som vissa har tappat bort sig själva och till med säljer hojen då det inte faller fruntimret i smaken.:confused:

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
absolut vanligaste kommentaren hos oss är "jag vill följa med" :tummenupp

Steven Fiskmås

Sporthojsnörd
Gick med
10 Aug 2010
Hoj
Speed Triple -16
Helt sjukt att du fick min vanligaste...

Köp mjölk på vägen hem....och eftersom jag hellre kör utan ryggsäck slutar det alltid med att jag kommer hem och hämtar den innan jag avslutar i matvarubutiken.

Däremot nojjas det alltid, de gånger jag tar hojen i tjänsten och exempelvis åker till Malmö (20 mil för min del)...Den är lite kul eftersom vi som kör hoj vet att det "bombas" generellt sett lite mer när man nöjesåker än nyttoåker, men de som endast har b-körkort tänker ju enligt devisen att det är lite farligare att åka motorväg då farten i bilen generellt ökas där jämfört med tätorter och landsvägar.

Sportmoppe

Med Lem
Gick med
25 Sep 2008
Hoj
-10 Gsx1250FA -05 gixxer-04 gixxer K1200S(Borta) DRZ 400E
Brukar bli en hel del prat. Neeeej! Måste du? Lova mig att du kör försiktigt! Nej förresten, du får inte! Jag ser framför mig när du ligger livlös i nåt dike. Du får inte! Då ska jag med! (Fastän hon e trött o inte vill.):krama

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024