Vad är felet

HanneZ

Guest
"Förövarna är ofta helt vanliga människor med familj och barn"

ehh? vanliga människor? Va e då ovanliga människor?

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Jävlahelvetesskitmänniskor de finns! :kulspruta

*gråter lilleskutttårar* :(

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
:näsblod ÅEÅ Tidelaaag!

folk är fan ehlt otroliga! dessa mänsklighetens fisringar märkerar verkligen kulmen på denna sivilisation! :arsele :zpy

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
lånar ibland
Hörde om det på p3 häromdan, jag var tvungen att stänga av annars hade jag spytt! Riktigt vidrigt är det.

"- Jag har sex med hästar och även hundar. Det är inte lika invecklat som att ha sex med människor, berättade en man i programmet."

Vad har gått fel i dne killens uppväxt kan man ju undra?

Men så länge djuret inte lider är det tydligen lagligt...

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Om man får tro allt man ser och läser så kan man ju nästan tro att det snart finns flera sjuka idioter än friska där ute. :död

Det händer ju så mycket sjukt nuförtiden att man inte orkar bry sig längre. Hur länge sen var det inte sedan man blev förvånad över nåt man läste i tidningen?

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
För några veckor sedan var det i radioprogrammet Front, i P3, repotage om detta. Först var det en intervju med en kille som gillade hästar... :va Då blev jag lite illa till mods, för han är ju inte klok. :3freak
Riktigt rasande blev jag först vid intervjuerna, dels med en riksdagsledamot som hävdade att man inte kan lagstifta mot sexuella läggningar, för vart skulle det då bära hän... MEN, men är det inte redan förbjudet med pedofili??? :4skrika Kan man då inte inkludera djuren i denna lag då?
Sedan fortsatte intervjuandet med en distrubutör för porrfilmer och en av frågorna löd om han inte trodde att djuren led av "behandlingen". Svaret blev "Hur fan skall jag kunna veta det, dom kan ju inte prata" *AAAAAGHH!* Jag trodde jag skulle få hjärnblödning, hur dum och okänslig får man vara??? Jag står fan inte ut med människor som har en sådan inställning till djur. Dessutom finns det ju människor, små barn och skadade, som inte kan prata. Det är väl helt OK att ha sex med dessa också i så fall.*hyperventilerar*

Problemet är också att Sverige är ett av de få länder där tidelag är tillåtet, vilket innebär att filmindustrin utnyttjar detta för produktion. :zpy

Jag och mina kurskamrater disskuterade detta dan efter programmet hur vi skulle reagera när? vi får in ett djur skadat av sexuella övergrepp... Vi kom fram med en hel del "konstruktiva" förslag. :rolleyes:

Last edited:

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Inför lag på en gång! Helt sjukt att vi inte har en sån lag från första början!

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
Det är ju så sinnes så det liknar inget.. Ett utav det värsta jag hört!! :mad:

Trodde inte ens något sånthär fanns.. riktigt rubbat. Och arg blir man också :mad:

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...