Vad är min hoj värd?

bonno

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
1992, Suzuki RG125f
Har en suzuki RG 125 f som jag lagt ut på blocket för 12000 och undrar om den är värd det, eller ska jag sänka priset på den? Vill bli av med den rätt snabbt igentligen då jag har andra intressen jag vill utveckla lite mer, btw.
Den har 2 saker som inte står med i annonsen som är att däcken är rätt slitna ca 1,6-1-8mm fram och ca 2,2mm bak, sen fattas det en skruv i ena sidokåpan för ett fäste som ska sitta på ramen är borta. Finns ingen annan RGf på blocket så jag vet inte riktigt vad dom är värda. annonsen finns här http://www.blocket.se/vi/21118318.htm?ca=10_s

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Besiktiga den så blir den mer lättsåld.

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Besiktiga den så blir den mer lättsåld.

Precis, är den i det skick du säger så ska det ju inte vara några problem att varken besiktia eller få sålt. Skulle gjärna bytt med dig om min vart ihop men eftersom att min går igenom totalrenovering nu känns det mer värt att åka ett år till och sälja och köpa större :)

Gummit är oftast inte det största problemet. bara det är inga spricker i det så är det nog inga problem med besiktning. räcker med 1mm och det är lagligt :)

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Ingen köper gammalt skrot som är obesiktigat. Kör och få besiktigat den så kränger du den lätt för 15k sen.

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
ingen som köper en 92:a för 15000 tyvärr. 10 som priset står i nu är helt klart mer vettigt , lycka till

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Sålde min skabbiga crm från 93 för 15k.. :arsele

Haha men crm är ju en fin maskin :rolleyes: Är sin vikt värd i guld :hihi *host*
jag är nöjd om jag får 15 för min sen men då har den genomgått proff.lackning, usd gafflar, nsr fälgar och annat småchaffs :näsblod

Last edited:

bonno

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
1992, Suzuki RG125f
Ska komma en och kolla på den imorgon så får hoppas den blir såld. Hittade fästet till kåpan så nu fattas det ingen skruv där... får jag den inte såld så får jag ta och besiktiga den. sänkte priset till 10000.

Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...