Vad är värre än maginfluensa?

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Jo, det kan jag berätta: Maginfluensa och ryggskott!!! Har varit sängliggande i två dagar med feber och värk. :sjuk Men smärtorna när man betraktar insidan av toastolen samtidigt som man inte kan kröka ryggen...det är obeskrivligt!!! Ska skjuta den personen som smittat mig... :machinegu

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Uuuhu...stackars dig!

Men det finns mycket som är värre, fast inte just under de minutrarna som du beskriver... Du blir bra snart!

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Det det lät inget alls vidare :( Särskilt inte i 6:e månaden.

Hoppas du frisknar till snart. Drick kamomillte.

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
berggren_martin skrev:
Det det lät inget alls vidare :( Särskilt inte i 6:e månaden.

Hoppas du frisknar till snart. Drick kamomillte.

Eftersom hela familjen är ute och kör cross får jag själv försöka ta mig nerför trappan och fixa lite té... Jag är så slut att jag fick ligga ner på köksgolvet när jag klädde på barnen..Tur att ingen såg mig..*S*

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
exiteme skrev:
Eftersom hela familjen är ute och kör cross får jag själv försöka ta mig nerför trappan och fixa lite té... Jag är så slut att jag fick ligga ner på köksgolvet när jag klädde på barnen..Tur att ingen såg mig..*S*

Äh, vila är aldrig fel :D

Krya på dej!

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Det kunde varit värre - nageltrång och brutet båtben dessutom och rabies och... :näsblod

Tänk så mycket bättre allt känns när du blir frisk igen! ;)

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cectek Quadrift
exiteme skrev:
Jo, det kan jag berätta: Maginfluensa och ryggskott!!! Har varit sängliggande i två dagar med feber och värk. :sjuk Men smärtorna när man betraktar insidan av toastolen samtidigt som man inte kan kröka ryggen...det är obeskrivligt!!! Ska skjuta den personen som smittat mig... :machinegu

Fy fan... det kan inte vara kul på en endaste fläck det inte :( :död
kan.. nästan.. relatera till det... Man gör i princip ALLT för att inte behöva hulka.. fy fan... :( (hmm... börja och sluta med fy fan... sveriges största ordförråd är inte mitt ordförråd!)

Maciver

None
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
VFR -08
Stackare, har precis blivit botad från mitt ryggskott och fick flunsan efter det men att ha det samtidigt OCH vara gravid, Det kan bara bli bättre.

Noice, Det är inget att tycka synd om, det är själv förvållat, haha (Lär dig dricka mindre så slipper du det)

blårök

med-lem
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
suzuki rg 500, ducce 900ss, cagiva mito 125, aprilia futura 125
jävligt

exiteme skrev:
Jaha och jag som tyckte att jag hade jävligt maginfluensa och ryggont!???och huvudvärk " vem har sagt att det skall vara kul alltid" eller man ska ha det jävligt ibland för att uppskatta när man har det bra? :confused:

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Hjärtinflamation är värre! fyfan har haft det 3 gånger och dog 1 av gångerna.

:D Nej..... vet inte ens om det finns...

Krya på dig!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Tradans tradans Eva :(

Säg till om Kungen i hemmet får ryggskottmed igen så kommer jag ner o städar o byter bjöjorna som skall bytas :tungan

Tar med lite glass så vi kan festa rejält sen :rock

exiteme

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mavve skrev:
Tradans tradans Eva :(

Säg till om Kungen i hemmet får ryggskottmed igen så kommer jag ner o städar o byter bjöjorna som skall bytas :tungan

Tar med lite glass så vi kan festa rejält sen :rock

Vi flyttar i april och sen blir det grillfest varenda kväll. Dessutom så finns det sängplats att sova över... :tummenupp
Men har du inget att göra om dagarna, så kom ner och hjälp mig flyttpacka. Finns inget tråkigare. I utbyte får du riktig himmalagad maud som den trinda husmodern lagat :brinnerup

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...