Jo tänkte att det kunde bli problem, men det gick inte att använda fler alternativ och 0,2 bars skalsteg var väl mycket. Vi får väl avgränsa oss till gata då...Gulsnabbtrajja skrev:1,9 bak , 2,1 fram . Finns inte som alternativ juh Nu är vi många banrävar som kommer bli ledsna.
Ericsson skrev:2,0 bak, 2,1 fram. Provade 1,2 fram men det var inte kul alls
Jo. Har ofrivilligt provat för lågt tryck genom en häftklammer i bakdäcket. Konstaterat spårkänslighet och hög bensinförbrukning. Har provat för högtsharpedge skrev:Kör med enligt rekommendation från manualen. 2,5 bar
fram 36 pounds per square inch = 2.48211263 barUrbanTiger skrev:36 psi fram och 42 psi bak.
Räkna om det till bar får ni göra själva
Ofta är ju rekommenderat däcktryck så.mb skrev:Verkar som att många kör med betydligt högre tryck bak än fram. Själv har jag alltid använt ungefär lika.
ebbaklasa skrev:va bara upp till 2.8 ju
ja har 2.9 i mitt bakdäck o 2.5 fram
cbr 600f -00
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |