Vi ska käka lite tacos imorrn ett kompisgäng på tio pers (jaja, så många kompisar har jag itne men jag känner dem iaf) och nu har vi handlat litegrann iaf. Men jag tänkte om det finns nåt sånt där tillbehör som verkligen ska vara där för att det är grymt gott, finns det sånt?
Vi har handlat:
grönsaker:
tomat
gurka
gul lök, röd lök
isbergssallad
banan (jävligt gott på tacos)
feferoni
majs
övrigt:
blandfärs
mjuka skal
hårda skal
tacosås
taco-chips
gräddfil
ost
Det är väl typ det vi har handlat hittills, och det är det jag brukar ha när jag käkar tacos hemma. Men det borde finnas mer som är gott att ha till va?
Gärna något som de flesta käkar.
Och vilken sprit passar bäst till tacos? Nu ska vi inte bjuda på spriten men jag tänkte mer för min egen del
Valet står mellan Bacardi lemon/cola eller päronkonjak/sprite eller finns det nåt bättre som gör att man kan behålla maten längre än till klockan 2 på natten? Var sugen på att köpa grappa men har ingen aning om det är gott att blanda med nåt eller ej. Ren sprit vill jag inte sitta och dricka till maten iaf.
Vi har handlat:
grönsaker:
tomat
gurka
gul lök, röd lök
isbergssallad
banan (jävligt gott på tacos)
feferoni
majs
övrigt:
blandfärs
mjuka skal
hårda skal
tacosås
taco-chips
gräddfil
ost
Det är väl typ det vi har handlat hittills, och det är det jag brukar ha när jag käkar tacos hemma. Men det borde finnas mer som är gott att ha till va?
Gärna något som de flesta käkar.
Och vilken sprit passar bäst till tacos? Nu ska vi inte bjuda på spriten men jag tänkte mer för min egen del