Vad fick dig att le idag?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Har haft ett brett leende över hela ansiktet hela dagen, fyller 20 idag:)

Ett systembesök har det redan hunnit bli, åkte dit så fort de öppnade:D :fyllisar Köpte mig en påse blandat smågodis (sex olika öler jag inte testat tidigare men hört mycket gott om) samt en flaska Bollinger champagne. Fint ska det vara när det är fösledag:tummenupp

Behövde du visa legget?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Haha, då var det någon som var uppmärksam :yoparty

Yes indeed, och till min förvåning så var det inte helt vanligt att de fick gratulera folk på födelsedagen:va Var tydligen vanligare att folk kom in ett par dagar efter och sådär:D

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Ingen
Yes indeed, och till min förvåning så var det inte helt vanligt att de fick gratulera folk på födelsedagen:va Var tydligen vanligare att folk kom in ett par dagar efter och sådär:D
Grattis! :banana

Själv hade man byggt upp ett duktigt lager av kryssningsöl så de dröjde närmare 3 månader innan jag begav mig till apoteket med flytande mod, fick inget grattis :(

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag bajs-spelade så länge på skithuset idag så jag nästan inte behövde torka mig! :brynad

Allstaar

Guest
Jag bajs-spelade så länge på skithuset idag så jag nästan inte behövde torka mig! :brynad

HAHAHA klassiker. Ibland kan man bajsa sig paralyserad också dvs benen somnar. Sen ska man torka sig på det och när man då utför arbetet så rör man bena lite lätt så kommer kittlingarna i benen fram som börjar vakna så det slutar med att man skrattar och försöker torka sig medans bena sover.

Jävligt bra lektyr brukar framkalla detta.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Grattis! :banana

Själv hade man byggt upp ett duktigt lager av kryssningsöl så de dröjde närmare 3 månader innan jag begav mig till apoteket med flytande mod, fick inget grattis :(

Tackar:tummenupp

Haha, synd om dig:såjaponken Du skulle gjort som jag, gått dit ändå och köpt dig en riktigt fin flaska av något som du gillar:tummenupp Me, I like bubbly I tells ya:D

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
HAHAHA klassiker. Ibland kan man bajsa sig paralyserad också dvs benen somnar. Sen ska man torka sig på det och när man då utför arbetet så rör man bena lite lätt så kommer kittlingarna i benen fram som börjar vakna så det slutar med att man skrattar och försöker torka sig medans bena sover.

Jävligt bra lektyr brukar framkalla detta.

Jag nästan föll handlöst ut ur holken när jag var klar. Benen var helt borta.

sportbike

Guest
Gänget från Gotland Ring som ringde och sjöng "ja må han leva" i kör.

Åsså fick jag ett selebert besök av en gullig tjej som åkt 20 mil för att överraska mig på föllsedan :krama:krama:krama

Last edited:

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,
:)

Tjöpt en KRAN ! .... en precix sån som varje man bör ha hemma!

Här ska lyftas grejor...

:yoparty

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Dagens sista leende:

Panikbytte framdäck idag; däcket var från v21, 2004 - hårt som fan ochh direkt farligt...

Däcksmurfen på däckverkstaden var vänlig nog att trycka ut bromskolvarna i oken efter däckbytet, medelst pumpning på handtaget, innan han lät mig köra iväg. Med kopplingshandtaget alltså.

Jag harklade mig lite diskret och påpekade att det där han gjorde, nog skulle fungera bättre med bromshandtaget på andra sidan styret. Log lite inombords, men höll ett pokerfejs, hoppas jag. :hihi

"Jag tyckte väl att bromshandtaget tog lite väl lätt..."

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...