Gamepad
No comments
Lego är skoj.
Säker på att det inte var hjul du bytte? Däck brukar kräva lite större ansträngningJag bytte däck på en bil i dag, förvånad över hur lätt hjulbultarna gick att ta lossa
Tre "ugga-dugga" per hjulbult med min erkänt klena biltema mutterdragare (man brukar få knäcka lös bultarna för hand för att den ska orka)
Så jag drog dom med det momentet också, sedan kände jag på dom med dragskaftet, provkörde och kände på dom ett varv till
Säker på att det inte var hjul du bytte? Däck brukar kräva lite större ansträngning
Om man vill göra däckbytet enklare så, ja!Det kan ha varit hjul jag bytte, det kan även ha varit däck.
För att byta däck brukar man ta lös hjulen, eller hur?
Det är ju fusk.Om man vill göra däckbytet enklare så, ja!
Så är det ju absolut! Du beskrev dock inte själva bytet av däck lika målande som bytet av hjul. Eller var det så att du kanske skrev fel? Nä, du har ju alltid tvärsäkra svar på allt så så kan det ju inte ha varit!Det kan ha varit hjul jag bytte, det kan även ha varit däck.
För att byta däck brukar man ta lös hjulen, eller hur?
I just love to see how devoted You are to Your motorcycle.View attachment 491014
Köra en Affe har jag aldrig gjort. Har ingen lust till det heller.
View attachment 491015
Men naturligtvis har jag kört tillsammans med människor med dålig motorcykelsmak!
Det som kommer att få mig att le senare idag är detta...
View attachment 491016
Med vänlig halsning!
View attachment 491017
Det var hjul jag bytte, men i folkmun används däck som begrepp.Så är det ju absolut! Du beskrev dock inte själva bytet av däck lika målande som bytet av hjul. Eller var det så att du kanske skrev fel? Nä, du har ju alltid tvärsäkra svar på allt så så kan det ju inte ha varit!
Jag vet, lite udda att inte bara köra en motorcykel man gillar utan också låta bli köpa nytt. Och det oavsett vad andra tycker.Du är, för att citera ur Blockettråden, helt enkelt "Unik"!
Hellre köra hoj än att sitta inne och kasta paj på Internet...?
Äntligen kan någon "bevisa" nåt som jag alltid har vetat om!!
View attachment 491268
”De som inte dricker har högre dödlighet”
Gå runt i morgonrock på gatorna i Göteborg har hon inga problem med. Och hade Sverige haft en pubkultur värd namnet då vet Agnes Wold att hon hade varit stammis. Nu är den 68-åriga professorn klar som ny kolumnist i Expressen, och det är möjligt att just alkohol kan bli ett ämne som hon tänker...www.expressen.se
(Dvs, nån oss kommer aldrig att dö ).
AbsoluT-blå ett par stycken i helgen så kommer man ju se ordentligt genom vinterrutan på bilen oxå!Ja de e sant men inte 1l spolarvätska per dag ?
20cl/40% per dygn max med uppehåll 2 dagar i veckan och minst 1 vecka i sträck per månad.
Blir det en 5liters T-Blå i helgen?
AbsoluT-blå ett par stycken i helgen så kommer man ju se ordentligt genom vinterrutan på bilen oxå!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|