You could say that again and again and again, repeatedly...Nu gillar jag upprepningar så jag skriver igen,
You could say that again and again and again, repeatedly...Nu gillar jag upprepningar så jag skriver igen,
You could say that again and again and again, repeatedly...
Min kommentar gällde upprepningarna, inte högtiden. Därtill gillar jag stående epitet och lade ingen som helst värdering i kommentaren. Jag menar, favoritförfattaren heter Mika Waltari och tål man inte upprepningar kan man inte läsa hans alster.Jag är inte så mycket för det amerikanska så jag skriver på ett annat språk om annan högtid som infaller nu på måndag. Känslan av samhörighet är väl fint...
Svenska dagen firas årligen den 6 november. Dagen firades första gången 1908 och traditionen instiftades av Svenska folkpartiet. Dagen var ursprungligen avsedd att öka den svenskspråkiga befolkningens känsla av samhörighet.
Varför firas svenska dagen i Finland? - Finland utomlands: Sverige
Svenska dagen firas årligen den 6 november. Dagen firades första gången 1908 och traditionen instiftades av Svenska...finlandabroad.fi
Nu gillar jag upprepningar så jag skriver igen, den kommer aldrig till vårt land.
Gillar han babyblå folkacab, tro?
Hon har en komisk förmåga, men inte som hon tror. Det är mer av typen ofrivillig lyteskomik.
Jag menar 1-2 år är många för kappvändarna i den ansamlingen anskrämligt pack.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|