vad göör man då i skellefteå

Tigerlilly

OBS! Vanebildande
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Sthlm innerstan!
Hoj
Blivande monsterägare
Är en sthlmsbrud vilse i ske-å sen förra hösten. Har spenderat hela sommaren hemma i sthlm och ska nu tillbaka till norr om en dryg vecka för mitt sista pluggår däruppe. Så ärligt,ni som bor där jämt: vad gör man? Förutom slår klackarna i taket till dålig musik på ballen, avvärjer närmanden av vtihåriga gubbar på statt och dricker kallt te på waynes... Hockey lär det ju bli iof till hösten, men sen då? Tips mottages tacksamt!
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Tigerlilly skrev:
2386978 Är en sthlmsbrud vilse i ske-å sen förra hösten. Har spenderat hela sommaren hemma i sthlm och ska nu tillbaka till norr om en dryg vecka för mitt sista pluggår däruppe. Så ärligt,ni som bor där jämt: vad gör man? Förutom slår klackarna i taket till dålig musik på ballen, avvärjer närmanden av vtihåriga gubbar på statt och dricker kallt te på waynes... Hockey lär det ju bli iof till hösten, men sen då? Tips mottages tacksamt!

Vi kör hoj varje onsdag med avgång från vår klubblokal på Torsgatan, mer info ang. körningarna finns här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=119423
Finns även en telelista på ngn av de första sidorna så bara att ringa om det är ngt du funderar över.

Sen blir det hojfest i september så det är bara att vara alert, kräftor och massor me nubbe va jag förstod :)

Waynes kan man inte fika på, sitter endast på Ainas stans arbetarcafe, billigt fika och trevligt sällskap :tummenupp
 

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Ort
Nkpg
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Jag fann faktiskt en lösning på ditt problem, efter många år av tristess på Norrböle.

Man du kommer inte att gilla det.

Jag flyttade. :)

Edit: Ainas! :tummenupp (Men det var bättre förr...)
 
Last edited:

2wheelsRlife

Sporthojsåkare får upp den...
Gick med
4 May 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
_________________
Tigerlilly skrev:
2386978 Är en sthlmsbrud vilse i ske-å sen förra hösten. Har spenderat hela sommaren hemma i sthlm och ska nu tillbaka till norr om en dryg vecka för mitt sista pluggår däruppe. Så ärligt,ni som bor där jämt: vad gör man? Förutom slår klackarna i taket till dålig musik på ballen, avvärjer närmanden av vtihåriga gubbar på statt och dricker kallt te på waynes... Hockey lär det ju bli iof till hösten, men sen då? Tips mottages tacksamt!

Vad pluggar du för nåt?
När du nämner uteställen så öppnar det ju faktiskt ett nytt ställe nu i månadsskiftet. Club Nova tror jag det skulle heta.
Så kanske du slipper den dåliga musiken och dom vithåriga gubbarna :pannkyss
Sen är det klart att du och eventuella polare ska dyka upp på hojfesten och surra lite mc och förtära massa alkohol :tummenupp
 

Nicotin

Guest
Gör som jag, man flyttade...

Alldeles för liten stad... för mycket glappkäftar...

Men tror att hojåkarna är mycket aktiva där uppe, det är ju bra...
 

Tigerlilly

OBS! Vanebildande
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Sthlm innerstan!
Hoj
Blivande monsterägare
Haha jo flytta känns som alternativet, men jag har ett år kvar m plugget så...tough shit

Jag ska bli träningsnarkoman helt enkelt, de har ju faktiskt ett mkt bra gym på campus:)
 

Tigerlilly

OBS! Vanebildande
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Sthlm innerstan!
Hoj
Blivande monsterägare
Ser grymt fräscht ut men skolan tar 300 spänn per termin för ett nybyggt gym tillgång nästan hela dygnet o aldrig ngt folk där......
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top