Vad gör jag för fel?!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
leeg (stavas det så?)

nästan rätt, league ska det vara:tummenupp
till trådskaparen, vill du ha en chey så gäller det att etablera en stadig grundkontakt, tillexempel lära känna en brutta via en kompis eller nåt, börja med att bli hennes kompis (genom att vara lite rolig, skämtsam, snäll och trevlig så att hon vill fortsätta umgås med dig och vara nära dig liksom), därefter hennes nära vän och till sist pojkvän. inte skynda utan ta det lugnt och lära er att passa ihop, formas efter varandra så att ni till slut är det perfekta paret. krogragg rekomenderas inte utan snarare jobb-/vänskaps- eller skolkretsar. där finns tjejerna som det kan bli nåt bestående med:tummenupp vill du bara nuppa finns det alltid ett ställe som heter thailand......:gnissla

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
nästan rätt, league ska det vara:tummenupp
till trådskaparen, vill du ha en chey så gäller det att etablera en stadig grundkontakt, tillexempel lära känna en brutta via en kompis eller nåt, börja med att bli hennes kompis (genom att vara lite rolig, skämtsam, snäll och trevlig så att hon vill fortsätta umgås med dig och vara nära dig liksom), därefter hennes nära vän och till sist pojkvän. inte skynda utan ta det lugnt och lära er att passa ihop, formas efter varandra så att ni till slut är det perfekta paret. krogragg rekomenderas inte utan snarare jobb-/vänskaps- eller skolkretsar. där finns tjejerna som det kan bli nåt bestående med:tummenupp vill du bara nuppa finns det alltid ett ställe som heter thailand......:gnissla

Jo jag har fattat det och jobbar på det så gott det går. Jag är inte ute efter nåt krogragg utan det hade varit trevligt att lära känna och umgås med en tjej, det får ta den tid det tar, jag har inte bråttom, dock börjar jag tycka det är tråkigt att vara själv.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Trådskaparen:

Köp en bok som heter

The Game: Penetrating the Secret Society of Pickup Artists
Av Neil Strauss.

Sen kan du inte misslyckas.

Lycka till! :tummenupp

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Trådskaparen:

Köp en bok som heter

The Game: Penetrating the Secret Society of Pickup Artists
Av Neil Strauss.

Sen kan du inte misslyckas.

Jag vill inte ha nån jäla bok, jag vill ha en tjej! En kvinna, som jag kan dela allt med, boken kan jag isf ha att tända i spisen med.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag vill inte ha nån jäla bok, jag vill ha en tjej! En kvinna, som jag kan dela allt med, boken kan jag isf ha att tända i spisen med.

Just nu så kan jag bara säga: Håll dig undan från dem! det är bara en jävla massa besvär, tjat om ungar och hus, gnäll på hushållsarbete mm.
Just nu vill jag sitta själv med ett gäng polare och kröka som fan och lira lite kort och lyssna på hårdrock, det är vad livet går ut på.

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Just nu så kan jag bara säga: Håll dig undan från dem! det är bara en jävla massa besvär, tjat om ungar och hus, gnäll på hushållsarbete mm.
Just nu vill jag sitta själv med ett gäng polare och kröka som fan och lira lite kort och lyssna på hårdrock, det är vad livet går ut på.

Jag tror du har rätt, man kanske inte vet hur lycklig man egentligen borde vara?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag tror du har rätt, man kanske inte vet hur lycklig man egentligen borde vara?

Exakt, och det samma gäller ju mig! Gräset är ALLTID grönare på andra sidan men väl där efter tag så blir det dåligt och då är det bra på den gamla sidan igen.
Så hur du än gör blir du aldrig nöjd så sluta ansträng dig och ta dagen som det kommer och när du väl går ut för att ha skoj så kommer du få ragg istället. Det slår aldrig fel, livet rövknullar en alltid :gnissla

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Fel, fel, fel.
Om du raggar på en snygg chey och får nobben (nästan gick???), så kommer inte någon på stället att vilja vara andrahandsvalet sen.

Sånt där har vi koll på serru.

Ha ha ha ja det har man fått erfara..

Efter lite smek på dansgolvet så dumpade jag en böna för jag såg en som föll mig mer i smaken. Tyvärr råkade den där bönan se att jag tidigare hade smekparty på dansgolvet... så där blev det inget :mad:

Till trådskaparen:

Det finns så mycket olika tjejer, finns inga direkta "detta SKA du göra, detta SKA du inte göra" osv..

Det finns tjejer som gillar blyga killar, farliga killar, snälla killar, påflugna killar...ja alla typer av killar.

Va dig själv.... Sen utgår jag ifrån att du ÄR trevlig, charmig och rolig....överdriv bara inte....

Finns inget värre än när tjejer överdriver.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
I värsta fall så blir det till att borra för att veta om det är rätt virke, lixåm.

Är man lite feg så går det även bra att förborra med en lite mindre borr innan likzom.
Och är man jättejättefeg så kan man, i värsta fall, även bara göra ett litet körnslag i träet. Likzom.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Är man lite feg så går det även bra att förborra med en lite mindre borr innan likzom.
Och är man jättejättefeg så kan man, i värsta fall, även bara göra ett litet körnslag i träet. Likzom.

Du körnslår juh inte träet! :mad:

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...