Vad gör man I Trollhättan??

IsaE

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
hade en Gsx-r 750
Jobbar varannan vecka i Trollhättan och det börjar bli tråkigt när det är dags att sluta för dagen.. Undrar om det finns något där att hitta på? - Förutom att hänga på Bike då ;)
De jag jobbar med är allihopa stadigt insnärjda i familjelivet och kan inte hitta på nått mitt i veckan.

IsaE

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
hade en Gsx-r 750
lätt trist att dricka öl själv -och sen ogillar dom att man kör bakfull på jobbet dan efter.. :rolleyes: :D

Frimärken.. njae riktigt så trist har jag nog inte än ....

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Finns väldigt mycket att göra i Trollhättan.

* Finns ett kanonfint badhus

* Du kan gå till +Plus och träna (gym o alla andra tänkbara träningsformer).

* Du kan gå ut o gå finns jäkligt fina vägar vid Hunneberg o Halleberg.

* Finns en jäkla massa pubbar om du är sugen på alkohol

* Stor bowlinghall

* Många ställen att gå ut o käka på (kanske ej så roligt själv)

* Gå på bio

* Under sommaren så är det mcträffar nere vid slussarna varje onsdag + att det är en massa läckra bilar där (tyvärr höst nu)

osv osv bara ge sig ut.

IsaE

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
hade en Gsx-r 750
Tack Marals76 .

..där kom det ju lite förslag.

Är det ett bra gym? humana priser?

Ingen som vet om det är någon streetrace körning (med bil med tanke på årstiden) runt om i trakten?

friction

Professor
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Z400F -83
brukar åkas lite streetrejs ute i båberg...

stoppa första bästa volvoraggare eller japanligist så vet dom... :tummenupp

du kan ju börja på högskolan...
då har man ingen bekymmer att fylla upp fritiden... :öl :D

annars har marals bra koll på läget...

gillar butlers pga mysiga bås å smarrig bira (guinness mm.)
dock lite rökigt...

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Jag tror att Marals fick med det mesta, men han glömde en attraktion!

Man kan sätta sig på drottningtorget och försöka räkna de meter som Marals har framhjulet i marken, tror jag sett det en gång! :squid

Palladium Biljard är rätt okay att gå och lira biljard på, bowlingen är skojsig! Nästa gång ska jag hinna spela klart min runda! Hade ju i stort sett bara strike eller spärr sista varvet som tiden gick ut på! ATTANS!

Bion i den här staden är inget jag höjer till skyarna, för mig verkar det vara en gammal porrbio som de inrett runkbåsen med några anständiga stolar i. Den är liten och knepigt utformad!

Gillar du teater finns ju Hebeteatern som är rätt okay, men jag har ingen anning om vad det är de visar för saker...

Är vädret bra så tar man en promenad ned till slussarna och sedan via utsikten hem igen, då håller man sig sysselsatt i flera timmar och det är rätt okay vyer!

Vill man köra av sig lite så far man till Innovatum och kör GoCart! undrar om det inte var dags för en runda imorgon?

Vi ses på Swania ikväll!

Ps, vad ger man till en kompis flickvän när hon har inflyttningsfest? En annan kompis tyckte att en Squash och en kondom var bra? Friction? Är det bra? Minns att vi handlade en falukorv och en knippe kodisar till någon annan?

IsaE

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
hade en Gsx-r 750
så om man får för sig att gå ut en onsdag på Butlers så är det lite folk som är där?
Eller är det bara på helgerna Trollhättebor går ut?

jag är inge vidare på inflyttningspresenter.... Men ni får ha det så kul med partajandet :öl :D

..verkar bli till att motionera på ett eller annat sätt när man är nere. Om jag nu inte hänger på torget och kikar på hojar som trotsar höstens makter..

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
Jadu, när går Trollhättebor ut egentligen?

Jag är student här nere, så vi "går ut" på Torsdagar, och då till studentkåren...

Annars är det fredag och after work som gäller <<-- Gratis mat!

Annars blir det nog bara någon Falcon Bayerskt framför TVn på Tisdagar(Scrapheap Challenge Ingenjörsporr på Discovery)

Men det HAR hänt att vi hamnat på Stålverket eller Butlers för en Guiness enstaka dagar då och då, beroende på vad man gör på dagen och hur stort gäng folk man är med...

Gick med
3 Oct 2003
Hoj
ZX9R -> R1 -> KTM 660 -> 900 SS + 701 SM
Ja men va inte så svenskt stela nu då utan bjud med honom så att han slipper sitta och ruttna själv...

:öl = :gråta

:öl :öl = :banana :banana

friction

Professor
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Z400F -83
CalleE skrev:
Ps, vad ger man till en kompis flickvän när hon har inflyttningsfest? En annan kompis tyckte att en Squash och en
kondom var bra? Friction? Är det bra? Minns att vi handlade en falukorv och en knippe kodisar till någon annan?

men calle... dra inte upp det där nu...
korven är uppäten å kådisarna... ja... dom gjorde vi slut på... :rodnar
jag å donnan tackar för dom... :fakta

fredagar är som calle säger reserverade för gratismat å billi bira på swania för att sen avslutas på butlers...

onsdagar kan oxå funka... du får helt enkelt testa...
ska dra med mej calle å sticka dit för ett par timmars skitprat nån gång i veckan...
måndagar gillar jag... lagom med folk för mitt tycke...
torsdagar... usch... KK´s men rätt mkt folk ute

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
IsaE skrev:
Jobbar varannan vecka i Trollhättan och det börjar bli tråkigt när det är dags att sluta för dagen.. Undrar om det finns något där att hitta på? - Förutom att hänga på Bike då ;)
De jag jobbar med är allihopa stadigt insnärjda i familjelivet och kan inte hitta på nått mitt i veckan.

¨man går på krogen o tar ett par öl eller så drar man hem till nån kompis o fikar o tjôtar skit :hej

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
IsaE skrev:
Tack Marals76 .

..där kom det ju lite förslag.

Är det ett bra gym? humana priser?

Ingen som vet om det är någon streetrace körning (med bil med tanke på årstiden) runt om i trakten?

Kanonfint dock mycket folk mellan 17-19. Själv tränar jag på ett ställe som heter Slätthult ligger i Skoftebyn om du vet var det är (ungefär vid slussarna) billigt samt att man kan träna dygnet runt. Utrustning som räcker o blir över :tummenupp
Hojta på om du är intresserad av att haka på någon gång.

smurfen

Alltid ett hjul i backen
Gick med
18 Aug 2003
Hoj
CBR929
IsaE skrev:

Du! Åk till båberg det brukar vara en snygg svart vtr där och köra på slangen. :notme

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy