Jag tror att Marals fick med det mesta, men han glömde en attraktion!
Man kan sätta sig på drottningtorget och försöka räkna de meter som Marals har framhjulet i marken, tror jag sett det
en gång!
Palladium Biljard är rätt okay att gå och lira biljard på, bowlingen är skojsig! Nästa gång ska jag hinna spela klart min runda! Hade ju i stort sett bara strike eller spärr sista varvet som tiden gick ut på! ATTANS!
Bion i den här staden är inget jag höjer till skyarna, för mig verkar det vara en gammal porrbio som de inrett runkbåsen med några anständiga stolar i. Den är liten och knepigt utformad!
Gillar du teater finns ju Hebeteatern som är rätt okay, men jag har ingen anning om vad det är de visar för saker...
Är vädret bra så tar man en promenad ned till slussarna och sedan via utsikten hem igen, då håller man sig sysselsatt i flera timmar och det är rätt okay vyer!
Vill man köra av sig lite så far man till Innovatum och kör GoCart! undrar om det inte var dags för en runda imorgon?
Vi ses på Swania ikväll!
Ps, vad ger man till en kompis flickvän när hon har inflyttningsfest? En annan kompis tyckte att en Squash och en kondom var bra? Friction? Är det bra? Minns att vi handlade en falukorv och en knippe kodisar till någon annan?