Vad gör ni i sömnen????

Fox Racing

Organdonator
Gick med
8 Jul 2007
Hoj
2 X
Vad gör ni i sömnen,pratar,uppe o promenixar??:D :D

Vissa perioder kan jag surra som fan,sist leta jag telefon laddare i sömnen sa tjejen och va skit sur när jag inte hitta den,för den va ju dyr,tretti elva tyyysen kosta den,hade jag tydligen surra om.. Hon låg dubbelvikt o chippa efter luft när jag höll igång!!:rolleyes:

madman

Mekaniker
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Suzuki GSX-R 1100 -94
i det militära hade jag en i mitt logiment som helt plötsligt mitt i natten kunde hoppa ner från sängen och skrika "gasläcka" och börja krypa efter golv för att leta efter läckan :D

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
X-JELL
Jag brukar snurra, prata, gå. Ja lite av varje.
Vaknade en gång av att jag hade gått och lagt mig på en liten tvåsitssoffa som jag hade i mitt dåvarande rum.

Värst av allt var när jag vaknade en morgon med täcket som kudde. Som täcke hade jag den där tunna madrassen. Runt halsen hade jag lakanet och kuddarna hade jag sparkat ner på golvet.

Dominator-Rocks

Guest
När jag var liten!

Så gick jag ut från sommarstugan XX antal gånger och kissade på gräset!

En gång snubblade jag och slog huvet i en byrå :blodsprut

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag gick väldigt mycket i sömnen förr. Gör det inte lika ofta nu.
Det värsta jag gjort är nog att klättra upp för en stege till garagetaket. Mamma hade hört mig och väckt pappa, som fick hämta ner mig. Var väl en 13-14 år då.
Somnade på soffan en gång också, var väl runt 12 år.
Mamma sa åt mig att gå och lägga mig i sängen, men att jag skulle gå och ge kaninerna mat först.
Jag hade rest mig, gått fram till videon, satt mig på alla fyra där och försökt prega in ett yatzy i videon.
Vaknade av att mamma garvade som fan åt mig! :D

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag brukar tydligen prutta introtemat till falcon crest har Jag hört.

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Jag hade rest mig, gått fram till videon, satt mig på alla fyra där och försökt prega in ett yatzy i videon.
Vaknade av att mamma garvade som fan åt mig! :D

varför har du kaninerna i videon för:va

Jag brukar tydligen prutta introtemat till falcon crest har Jag hört.

polisen har ett band där en tjej lägger en rökare i 5 minuter:D

Last edited:

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Nåt som dom roat sig med i andra tält på första fältveckan i lumpen var att skrika "patron ur!!" åt dom som sov och sen skratta åt dom när dom famlade efter bössan.
Jag har nog aldrig gjort nåt skumt, jag snarkar inte ens. Men många av mina släktingar har gjort skumma saker.
Bl.a. min morbrors fru vaknade en natt och hann precis kasta sig ur sängen innan min morbror vräkte upp den åt sidan för i drömmen så låg hon under en bil.
En annan gång vaknade han av att han drömde att han precis skulle släppa taget kring nåt han hängde i för i drömmen var det ju så liten bit ner.
I verkligheten hängde han i fönsterblecket på andra våningen i sommarstugan..
Sanningshalten i det sista vet jag inte, jag tycker det låter otroligt om det vore sant.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Det var det enda roliga med att vara eldvakt i lumpen, det var alltid nån dåre som satte sig upp i sömn o hävde ur sig nåt "Ja, löjtnant" eller bärjade leta sitt vapen som man inte fick tappa bort. :D

Strindberg

f.d. Orebronx
Gick med
5 Apr 2007
Hoj
R1 -01
Jag går i sömnen titt som tätt, nu var det iofs ett par månader sen. I somras under tre månader gick jag i sömnen säkert 3 dagar i veckan. Efter egna analyser har jag kommit fram till att det var stressen över ett nytt jobb som var boven.

När jag var liten!

Så gick jag ut från sommarstugan XX antal gånger och kissade på gräset!

En gång snubblade jag och slog huvet i en byrå :blodsprut

Har en polare som tre gånger gått upp och kissat inomhus, en gång i vardagsrummet när hans mormor var på besök och sov på soffan. Alla gånger har han varit karatefull.

Dominator-Rocks

Guest
Jag går i sömnen titt som tätt, nu var det iofs ett par månader sen. I somras under tre månader gick jag i sömnen säkert 3 dagar i veckan. Efter egna analyser har jag kommit fram till att det var stressen över ett nytt jobb som var boven.

Har en polare som tre gånger gått upp och kissat inomhus, en gång i vardagsrummet när hans mormor var på besök och sov på soffan. Alla gånger har han varit karatefull.

Har me´en polare som har pissat karatefull! :hihi Vi låg och slaggade på ett jävddra golv i varsin sovsäck rätt som vare´är sätter sig iditioen upp fläker ut ballen och pissar i sovsäcken :lol

....hört om en annan lirare som gick in och pissade i svärföräldrarnas garderob :gnissla :gnissla :lol :yoparty

Jag hade inte druckit alkohol när jag kissade!

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
i det militära hade jag en i mitt logiment som helt plötsligt mitt i natten kunde hoppa ner från sängen och skrika "gasläcka" och börja krypa efter golv för att leta efter läckan :D

Militärlivet bjuder på många historier :)

Vi hade en kille som låg och mumlade coh skrek om vartannat och det kunde handla om vafan som helst, helt underbart roligt ibland. En dag störtdök han från överslafen ner på golvet där han vaknade rätt så förvirrad, stackarn :D

Själv smackar jag tydligen, om jag inte hummar :va Tyst och lugn för det mesta dock.

Lova

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2007
Hoj
Honda CBR 600F
Det undrar jag också, vaknar ibland av en busande hund i sängen och nåt har jag väl gjort för att köra igång det. Men vad?? Hon berättar ju inget!!

FreddaGädda

Guest
Roligaste jag varit med om i detta ämne är när polaren sov över hos mig i mopedåldern.

Jag kunde i vanlig ordning inte somna och låg vaken stirrandes i taket.
Polarn slutar tvärt snarka, så jag vrider huvet mot golvet där han ligger för att se om han är vaken.
Han ligger och stirrar på mig galna, vidöppna ögon som får en att tänka på mord och allehanda skräck.

Jag frågar viskande; "Kan inte du heller sova?"
Han lättar huvudet lite från kudden där han ligger på mage, och stirrar på mig som om han sett ett spöke och verkar tänka efter mycket djupt, som om jag ställt en mycket svår fråga.
Till slut väser han till svar; "Va!?"
Jag upprepar frågan.
Han tänker efter ännu längre, och väser inte helt oväntat fram "Va!?" ännu en gång.
Jag ställer frågan en tredje gång, och betonar orden noggrannare.
Han ser mycket konfunderad ut och till slut ser man i blicken att han drar en slutsats, varpå han fortfarande väsandes svarar "Näe!".
Ögonblickligen efter han svarat sluts ögonen och hans huvud faller tillbaka på kudden i en ljudlig duns.
Jag försöker förgäves få kontakt med människan igen, jag petar till och med på honom med foten, men han är helt släckt.

Morgonen därpå när jag återberättade händelsen garvade han sig harmynt och blå i ansiktet.
Det var roliga tider. :rofl

Last edited:

madman

Mekaniker
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Suzuki GSX-R 1100 -94
Hmm..de va inte du då?:tungan
jopp jag är säker på det, men det som hänt mig är att morsan väckte mig en gång och fråga var mina bilnycklar var någonstanns, jag satte mig upp i sängen, tänkte lite och sa var dom var.
När jag vaknade var min bil borta och jag hade ingen aning om var den var förrens morsan kom hem efter jobbet :) och förklarade för mig vad jag gjort. Hade inget som helst minne av det, har fortfarande inget minne utan bara historian hon berättat

en grej jag gjorde när jag var liten, så lyckades jag klä på mig kläder och lägga mig under täcket igen :D

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA