Vad göra i Luleå och Boden

MC Doktorn

Guest
Ska upp och jobba en vecka i norrbotten och undrar va för kul man göra där har aldrig varit så långt norrut.
Ska man ta med sig långkalsingar (jo jag är fr fjollträsk)?
Var finns brudarna (eller är det cash rules som gäller)? :hihi
Kan man dricka hembränt utan att bli blind ( jo jag har fördomar) :3freak
Har sett filmen jägarna är det så det är där( jo jag har fördoma igen)

Kommer inte på något mer , ska vara där en vecka och förhoppningsvis lära känna mig hemma och umgås och prata med riktiga karlar och prata jakt fiske och snöskoter.

Ja e inte gayh

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Var i Umeå ett par år och längtade tillbaks till västkusten, antar att det inte blir bättre norrut :lol .
Skulle du mot alla odds inte få tag på ngn som kan diila hjembränt finns systembolaget för den som letar (enträgen vinner). Brewdarna har långfillingar istället för stayups. Erfarenheterna från Bollnäs kommer säkert till använding :lol

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Harley bygge
2ono skrev:
2125073 Ska upp och jobba en vecka i norrbotten och undrar va för kul man göra där har aldrig varit så långt norrut.

Kommer inte på något mer , ska vara där en vecka och förhoppningsvis lära känna mig hemma och umgås och prata med riktiga karlar och prata jakt fiske och snöskoter.

Ja e inte gayh

nej inga långkalsonger
dom finns överallt :tuttar
ja det kan man du kan få en skvätt av mig.
nej det är inte som i jägarna

skoter får du någ problem o köra när det knappt är nån snö här nu.
du skulle kommit igår så hade du kunnat gå på erotikmässan som är i helgen :tuttar :tuttar :tuttar :banana :banana

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
2ono skrev:
2125073 Ska upp och jobba en vecka i norrbotten och undrar va för kul man göra där har aldrig varit så långt norrut.

Ja e inte gayh

Det finns en plats på jorden där solen aldrig ler
den platsen heter boden dit vill jag aldri mer.

MC Doktorn

Guest
flugan skrev:
2125150 Var i Umeå ett par år och längtade tillbaks till västkusten, antar att det inte blir bättre norrut :lol .
Skulle du mot alla odds inte få tag på ngn som kan diila hjembränt finns systembolaget för den som letar (enträgen vinner). Brewdarna har långfillingar istället för stayups. Erfarenheterna från Bollnäs kommer säkert till använding :lol

Faktiskt tycker jag norrläningar är trevliga om jag generaliserar de e lite som Norrlandsguld reklamen över det hela genuint och äkta du vet :hihi

Jo men Bollnäs var en kvalificerad håla men "silicon" Victoria silverstedt kommer därifrån så nått bra hade dom :3freak

grömpa skrev:
2125225
du skulle kommit igår så hade du kunnat gå på erotikmässan som är i helgen :tuttar :tuttar :tuttar :banana :banana

Fakk jag missade den igen :huvet Var du där :3freak

MC Doktorn

Guest
bikeemike skrev:
2125296 bättre å dra till haparanda å köpa en sjua för under hundringen - smakar betydligt bättre :dricka

Välkommen till brännvinsbältet :fyllisar

Twosaint skrev:
2125810 Det finns en plats på jorden där solen aldrig ler
den platsen heter boden dit vill jag aldri mer.

Posttraumatisktstresssyndrom :va

KlotErik

Pronto
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
R1100 GS
Fint som fan i boden! Kom ihåg (med en nostalgisk tår i ögat..) när man pulsade runt i 0.7meterdjup snö me GRGt och övade "avsutten mekstrid" Yeah! Get some! Muthafakker! :kulspruta

MC Doktorn

Guest
Nu e man här i lule/sunderbyn trevlig stad faktiskt !! känner mig hemma direkt tom busschauffören till jobbet i Sunderbyn tyckte att jag skulle åk gratis med tanke på att jag inte hade cash.

Bor på ett senilboende (kallas så i norrbotten) :hihi, ska ut ikväll med företaget som hyr mig.

Har sett några sporthojar men snödrivorna ligger kvar och isen i bottenviken har inte släppt så våren känns avlägsen.

Ilovhol

Ny medlem
Gick med
11 Oct 2005
Hoj
110
2ono skrev:
2133228 Nu e man här i lule/sunderbyn trevlig stad faktiskt !! känner mig hemma direkt tom busschauffören till jobbet i Sunderbyn tyckte att jag skulle åk gratis med tanke på att jag inte hade cash.

Bor på ett senilboende (kallas så i norrbotten) :hihi, ska ut ikväll med företaget som hyr mig.

Har sett några sporthojar men snödrivorna ligger kvar och isen i bottenviken har inte släppt så våren känns avlägsen.

Hb:n kan du dricka utan att vara rädd! Men låt någon annan dricka först :fyllisar

Mie

Vart är solen?
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
Sålt den....
2ono skrev:
2133228 Nu e man här i lule/sunderbyn trevlig stad faktiskt !! känner mig hemma direkt tom busschauffören till jobbet i Sunderbyn tyckte att jag skulle åk gratis med tanke på att jag inte hade cash.

Våren är ju här, har till och med haft t-shirt och kjol i helgen, då det var underbart väder!!

MC Doktorn

Guest
Ja här kommer mitt betyg på Luleå

3 st :pannkyss för staden bestod av en jättelik gå gata sen var de inge mer kvar av stan.

Hamnen såg trevlig ut påminnde lite om köpenhamn

Uteställena var faktiskt bättre än väntat åt på en restaurang som hette fuck nånting och det smakade jättebra.

Den enda fördomen som stämde var att Norrbottningarna är sig själva på både gott och ont.

Verkar som Lule borna anser sig lite finare än kalix och pite borna, tyckte dom riktigt sköna människorna kom från Haparanda.

Ja fyfan jag ska tillbaks dit :tummenupp

Åt pite palt som smaka :zpy

996D

BTG 7,16.9
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati FTW
Har sjäv jobbat en del i lule, pite, ume o klöverträsk eller va fan det hette.

Luleå är mot förmodan en jäkla trevlig stad.
Kul uteställen och trevligt folk. Iaf om man kommer som udböling.

Annas så är det bästa med norrland att komma därifrån för en söderbo.

Nyheter
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska

Ny design, ny motor och bät...

MP-Mässan lockade 55.000 besökare!

Hela 55.000 besökte finska ...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Jacob Sjöman Under...

Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras