Vad hände med skogis?

Diino

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2010
Hoj
Gixxer 750 -00
Tja! undrar vad som hände med Torsdagsträffarna vid Skogis på torsdagar, den var väl sticky inte alltför länge sen?

Är det jag som inte har koll eller kör inte folk på torsdagar längre? :död

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Lugna torsdagskörningarna från skogis rann ut i sanden pga för många krascher. Trots att det skulle vara Lugna körningar gasades det för mycket, försökte man sen påpeka att det var just Lugna körningar som gällde fick man skit för det och intresset svalnade helt. De flesta som var med och arrangerade kör på annat håll.

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
jag satt o läste torsdagstråden i natt och tänkte att ajg skulle liva upp den. Dock har jag ingen hoj så jag är i behov av skjuts o kan således inte bara starta nått :)

Tror att det runnit ut i sanden pga att inte person tagit på sig att hålla ansvaret för att det blir körning. Jag hade det för 2 år sedan och vi hade en galet trevlig höst med måsga mil i mörkret, många glada skratt och felkörningar :)

Så Diino; Om du orkar så är tråden här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=163327&page=261

Koldioxid

Bartendare...
Gick med
6 May 2008
Hoj
Hojlös igen...
jag satt o läste torsdagstråden i natt och tänkte att ajg skulle liva upp den. Dock har jag ingen hoj så jag är i behov av skjuts o kan således inte bara starta nått :)

Tror att det runnit ut i sanden pga att inte person tagit på sig att hålla ansvaret för att det blir körning. Jag hade det för 2 år sedan och vi hade en galet trevlig höst med måsga mil i mörkret, många glada skratt och felkörningar :)

Så Diino; Om du orkar så är tråden här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=163327&page=261

vad hände med blejden då?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...