Vad händer på onsdag i stockholm (27/8)

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
det ska bli regn, hagelstormar, poliser o höst på onsdag :fakta

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Anneli.a skrev:
Nä, de skulle bli så sent... vill du med imorgon du också?..(om det inte regnar, för då krymper du har jag hört.. :D )

Det låter sketa sköjj. :tummenupp Om jag nu inte ska öva slangkörning..... Vettefaen hur det eg. blir. Vi för höras....

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
RoLLER skrev:
Det låter sketa sköjj. :tummenupp Om jag nu inte ska öva slangkörning..... Vettefaen hur det eg. blir. Vi för höras....
UT Å ÅK RoLLER! :whip
Du har je en HEL hoj! :mad:

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
RoLLER skrev:

... får jag locka med att större delen av vägen dit är raaaaaak!.. sen kommer vi inte åka särskilt fort eftersom jag fortfarande har väldigt ont i rygg o nacke, så du blir nog inte ifrånåkt.. :crash

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Anneli.a skrev:
... får jag locka med att större delen av vägen dit är raaaaaak!.. sen kommer vi inte åka särskilt fort eftersom jag fortfarande har väldigt ont i rygg o nacke, så du blir nog inte ifrånåkt.. :crash

Låter som en runda som e klippt och skuren för mig :tummenupp

Men ska du verkligen köra hoj när du fortfarande har ont !? :confused:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Sweedo skrev:
UT Å ÅK RoLLER! :whip
Du har je en HEL hoj! :mad:

Jo jag ska imorrn.... ikväll e jag fast med papyrus jobb hela kvällen... får tyvärr inget gjort nu när SH kom upp igen.... SH borde drogklassifiseras enligt mig :eek: :eek:

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Hmm, på sätt och vis önskar jag regn och oväder på onsdag så jag inte är ett dugg avis på att köra hoj och suktar för er andra som är ute medans jag svettas på träningen med laget. Fast jag är inte ego och önskar alltså sol.

För jag vill inte springa hem efter träningen i regn ;)

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
RoLLER skrev:
Jo jag ska imorrn.... ikväll e jag fast med papyrus jobb hela kvällen... får tyvärr inget gjort nu när SH kom upp igen.... SH borde drogklassifiseras enligt mig :eek: :eek:

Håller med, fick nästan lite abstinens när det inte fungerade idag :skrämd :skrämd

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag ska åka motorcykel imorgon. Jag ska dressera RoLLER till nya stordåd. Han får inte åka hem förrän han klarar ettan ut på bakhjulet. (Kan nån komma med sovsäck och lite mat till mig? Mat för fyra veckor borde räcka. Tack.)

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Mattias skrev:
Jag ska åka motorcykel imorgon. Jag ska dressera RoLLER till nya stordåd. Han får inte åka hem förrän han klarar ettan ut på bakhjulet. (Kan nån komma med sovsäck och lite mat till mig? Mat för fyra veckor borde räcka. Tack.)
:rofl :rofl :rofl

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
Anneli.a skrev:
... som om den tonen berodde på sh-abstinens, jo men visst.. :whip

Möjligtvis lite halvnervi för att mitt bakdäck tydligen är bortslarvat av schenker transport :mad: *detta sagt i facett*

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
wheelieman skrev:
Möjligtvis lite halvnervi för att mitt bakdäck tydligen är bortslarvat av schenker transport :mad: *detta sagt i facett*

Samma sak med Turbotillsatsen till VTR-åbäket som jag beställt, borttappat av transportfirman, så jag stannar hemma, orkar inte med ännu en runda där man ser wheelieman i backspegeln med en hand på styret och lätt gäspandes... :eek: :D man kan ju få mindervärdeskomplex för mindre... :rolleyes: och så har jag ändå inte hunnit svetsa igen skrapmärkena i avgassystemet... :eek:

/B

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...