Vad hade ni gjort med era nya fötter och ben?

Paddfötter och ben


  • Antal röstningar
    0

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Nu ska jag ta er på pulsen ett slag, tänk er in i följande scenario:'

Ni vaknar på morron och känner er lite udda när ni ska fläta ihop fötterna i den obligatoriska morronsträckningen. Någonting är fel, och ni sträcker er ner för att känna efter. Då känner ni något knottrigt !!! Ni sliter undan täcket och ser till er ohöljda fasa att ni från knäna och neråt har gröna, knottriga paddben med tillhörande gröna, platta paddfötter i en militärgrön nyans med svarta prickar. Ni vet att det är förjävla mycket att göra på jobbet, och er löneökning hänger på
hur ni sköter er. En löneökning som inte bara kommer att hålla ert MC-intresse vid liv, utan även möjliggör en upptrappning i kubik, som längtats efter i tre år.
Nu kan äntligen kanske den djävulska försäkringen på R1:an lösas. Trots att ni är efterblivna och under 25 och dessutom bor i en storstad med gangstrar som de sista 2 åren ökat försäkringskostnaden med 345%, det är nämligen den stad som den ökände Slink-Arne har valt för att öppna chop-chop verkstäder för att demontera Ninjas och R1:eek:r i rasande takt. Bröderna vessla slaktar nu 35st i timmen efter sista löneökningen. Och då räknade dom ändå inte in ett par Honda Hornet som åkte med av bara farten.

Hur gör ni nu med era nyvunna paddfötter och ben?

1. Ni hoppar till kneget och låter självklart knarren stå eftersom såna fötter och ben ju verkar livsfarliga på en hoj, de kan ju lätt åka in i hjulet.

2. Ni ringer och sjukskriver er och funderar febrilt på hur ni ska bli kvitt ben och fötter.

3. Ni vrålar av lycka, för nu kan ni ju bli svinrika som den otrolige paddmannen/kvinnan.

4. Övrigt


Ni som undrar, japp, jag är lite full. Jag SKA skriva en bok, och visst är detta MC-relaterat? Dessutom är jag för orutinerad för att skapa en poll, så tyvärr får vi inga fina staplar som visar hur ni svarar, hur kul det än hade varit.
Eller kanske, jag ska försöka. Äh, svara hellre så får vi se vad den gängse reaktionen verkar bli. *Skål* :D
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Du får sluta läsa Franz Kafka!

Ha ha, har aldrig läst Kafka, men jag vet att det är en känd lirare. Har jag slagit an ett fragment av hans idéer så får jag vara glad, som inte bara blir en cp-författare i mängden.
Jag ska skriva som fan och framhålla MC-åkandets fördelar i samtliga mina alster :tummenupp

Skulle jag mot förmodan bli refuserad ska jag här hänga ut
tex kapten Bollocks på Bonniers förlag som hellre kör cateringvagn med intergralhjälm än Hayabusa med öppen hjälm och Bigglesbrillor.
:gnissla
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Fan det absolut bästa jag läst i hela mitt liv! Nu vill jag nakenkramas.
 

monsun

medlemutanlem
Gick med
23 Apr 2007
Ort
Trelleborg
Hoj
geessexsjufemtieff
Detta, mina damer och herrar, är resultatet av att ha växt upp med Staffan Westerbergs "vilse i pannnakakan" och varje kväll somna till Storpotätens "putt,putt,putt".....:p
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
Jag skulle ta tillbaka mitt svenska rekord på 60 meter för veteraner M45.
De 3 hundradelarna skulle väl ett par grodben fixa :)
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Detta, mina damer och herrar, är resultatet av att ha växt upp med Staffan Westerbergs "vilse i pannnakakan" och varje kväll somna till Storpotätens "putt,putt,putt".....:p

Staffan är ju GUD! Näst efter Xjell kåpan då...
 

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Ort
****
Hoj
****
Vi ser klart och tydligt att det finns fortfarande folk som tror LSD är en bra sak.. :D
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Detta, mina damer och herrar, är resultatet av att ha växt upp med Staffan Westerbergs "vilse i pannnakakan" och varje kväll somna till Storpotätens "putt,putt,putt".....:p

Jag känner mig lyckligt lottad att vara född i mitten på 80-talet och inte ha fått uppleva "vilse i pannkakan" som verkar ha snurrigt till det ordentligt för en del.

4. Övrigt

Jag ligger kvar i sängen, jävligt nöjd över att fotludd numera måste vara ett minne blott med all simhud mellan tårna. Phett!
 
Last edited:

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Grattulf !!!

Jag känner mig lyckligt lottad att vara född i mitten på 80-talet och inte ha fått uppleva "vilse i pannkakan" som verkar ha snurrigt till det ordentligt för en del.

4. Övrigt

Jag ligger kvar i sängen, jävligt nöjd över att fotludd numera måste vara ett minne blott med all simhud mellan tårna. Phett!

Detta renderar i belöning i form av en väl kyld simpa. Jag prisar din öppenhet i frågan, du är nog den förste att svara i pollen. För bästa kylning rekommenderar jag dig att fånga simapan i Februari. :D
 
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Gnosjö
Hoj
CBR 600 streetfighter + min första hoj: Yamaha TZR 125 -90
Tror det skulle bli en blandning av 3 & 4. Den här Paddmannen verkar ju vara en riktigt skön pajsare, men jag satsar inte på att bli stenrik. Pengar är till för de svaga, och när jag nu har paddfötter och en enorm spänst i mina militärgröna ben så kan jag ju bli t ex kommandosoldat, då behöver man inga cash. Tänk vad skönt att kunna gå runt utan byxor hela dagen och ändå smälta in i mängden. Som det är nu så blir det ett j#vla ramaskri när jag dyker upp på jobbet iförd enbart min "birthday suit".

Fast man får väl passa sig för att åka till Frankrike sen, där äter de ju grodlår som vi käkar müsli... Troligen är Paddmannens värste fiende en cigarilluktande, baguettsnaskande, baskerklädd fransman, troligen någon i stil med Jacques Chirac. Vive la France!
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6


Jag ligger kvar i sängen, jävligt nöjd över att fotludd numera måste vara ett minne blott med all simhud mellan tårna. Phett!

Va i hela friden är fotludd?? Navelludd haqr jag varit med om men fotludd?
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ni som svarat på denna tråden än bara att gratulera. Frånsett de enorma rikedomar min förläggare tilldelat mig har jag insett att vissa hojåkare har intelligens nog att åka hoj och läsa böcker, medans dessvärre ett stort antal är kassa, antisociala idioter som hellre sitter och rullar skinn i en frigebod än umgås med fina , forumkompisar.
Äh, jag har kanske fel, nu ska jag slanga med min ärligt köpta Hayabusa 350Hk Cp-turbo. Jag är duktig på att hitta på skit, men verklikheten är jag kass.
Tack och lov för min verkstad där jag kan reparera.
 

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki
Jag lovar att (om priset är rätt) köpa din bok när den kommer ut !
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag lovar att (om priset är rätt) köpa din bok när den kommer ut !

Bra det, folk utan fantasi har extra knepigt att leva i mit rike jag hittat på själv.
Ni andra som mist ben, armar eller självkänsla, avälj att jag är en lycklig satan som ännu har mina armar och ben i behåll.
Nu kan idioten vara till nytta eller till missgagn. Blir det ingen ordning lägger jag ner.
Annars all heder åt mina fiender.
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top