Slowroller
Skrämmer små barn
[YOUTUBE-ID]-7lm3wlt75M[/YOUTUBE-ID]
Kunde varit han , Han glömde ju sin på övningsbrandplatsen ;D
Kunde varit han , Han glömde ju sin på övningsbrandplatsen ;D
Jag höll på att slå sönder halva IKEA med en Nokia 5110 en gång för tusen år sedan. Jag hade den i bakfickan och mitt i handlandet så började den ringa. Jag rycker upp nallen lite snyggt och den går i 3 delar (jävla skal som man kunde byta med ett klick) samtidigt som jag tappar alla delar i hög fart. Batteriet drog iväg åt ena hållet, skalet åt andra hållet och själva mobilkroppen höll på att klippa Tant Beda som höll på att välja ljusstakar till sommartorpet.
Efter lite ihopsamlande och en del ursäkter så var allt som vanligt igen
Din polare är inte Kajjan från hipp hipp?
FilmmedKajjan
...K800i...
Precis min tanke!
Tjejens föräldrar gjorde samma,tyvärr försökte dom torka den i micron men det tyckte inte nallen om.
Henrik
Tappade min nokia 5110 från 3:e våning när jag snackade med en brud. Sprang ner och hämtade den, och hon var kvar i luren, skalet hade lossnat så det var bara lägga i knappsatsen och klicka på locket igen.
Jag gjorde en liknade sak med min k800i (som förövrigt är en helt värdelös telefon).Dom har inte alla pommes på brickan va ?
Tappade min nokia 5110 från 3:e våning när jag snackade med en brud. Sprang ner och hämtade den, och hon var kvar i luren, skalet hade lossnat så det var bara lägga i knappsatsen och klicka på locket igen.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|