Vad har ni för Mc-planer för nästa år ?

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Själv skall jag INTE byta hoj, men funderar att utöka stallet med en juniorhoj, funderar allt skarpare att handla en liten fiddy som blir allt billigare o billigare, ju mer som kommer ut på marknaden, funderar isåfall att motardkitta och köra på Johannisberg, vilket ser förbannat kul ut, samtidigt som det är billigt, och man blir en bättre förare, övriga planer för mig; Åka med Remsor/Onsdagsåka, prova Gelleråsen, Om det blir någon annan bandag, Kinnekulle ring var fin bana!! Införskaffa mig bättre stövlar och handskar.

Någon annan som har andra mc/motor-planer att dela med sig? Någon som går i hojbytarplaner?(Här är ju Lunkan hopplös, han byter ju hoj fortare än en annan byter byxor :rolleyes: ) el på väg att iförskaffa hoj nr 2(som R matte)? El hoj nr 3(fredR1k, där vet man inte ordet av förrän han laddar upp bilder på nyheten, mycket snabba affärer där...)Eller är på väg att ev göra sig av med hojen el hojuppehåll för studier(skitskrajmc-larre70) har ni en speciell mc-resa att se fram emot??

Kan vara en kul höstmörkertråd.
 

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Ort
sätrabrunn
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
he he japp jag ska lära mig weeela nästa sommar sen blir det dom sedvanliga turena med lrmc. Så hoppas jag på att vi blir ett gäng som åker ner till lelleträffen igen va jäkligt skoj=).
 

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Ort
Schjurahammar
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Tjea...jag ska väl köpa hoj :) sparkonto är fixat, så det kommer bara spruuuuta in pengar på kontot vid löningarna :hihi men vad för hoj vet jag inte...:va sen ska det köpas bil nu också...lär vara något vettigt det med.
 

Majk

Guest
Jag ska banta 80 kg , raka pungen å byta hoj behöver jag ju inte göra eftersom jag har den BÄSTA redan :yoparty
 

FredR1k

www.hojdack.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
R6+yz426+wr450
Majk skrev:
Jag ska banta 80 kg , raka pungen å byta hoj behöver jag ju inte göra eftersom jag har den BÄSTA redan :yoparty

Men hallå! Du lär ju gå ner 80kg om du rakar pungen så det är väl inga problem :7peta
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Majk skrev:
:hihi Tänkte inte på det :tummenupp

Jag som brukar vara masterspammer, men nu knäcker ni mig, det är pungrakning för viktminskning, aRWe o tinatjejen i "sänghalmstagen" mm mm...
 

Lunkan

Å det spruta kyckling...
Gick med
8 May 2003
Ort
Eknö
Hoj
...
Majk skrev:
Jag ska banta 80 kg , raka pungen å byta hoj behöver jag ju inte göra eftersom jag har den BÄSTA redan :yoparty

Nej, raka inte pungen Majk, då försvinner ju spindelboet & då lär det ju inte bli nå mer spindeljakt för din del, och då är det ju omöjligt för dig att gå ner 80kg! Det är väll den ända motionen du får :tungan

___________________________________________________


Själv tänkte jag fortsätta träna Moto-X och göra en liten sattsning på Supermotard, köra några tävlingar o kolla om man har nån talang!

Så det blir till o skaffa tävlingslicens, däck o reservdelar i massor!
 

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
V-ås
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Ska ha nya hoj till nästa år... :4skrika
 

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Längs en landsväg
Hoj
BSA 350 -30.
Jag behåller pärlan, nån banåka-kung med hoj är man inte och jag har ju ofta Jenny bakpå så den är ju kanon på det viset. Kanske lite slö då. :rolleyes:
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top